Pasific sun Black python ??

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Brugeravatar
Barner
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
19
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2004

Pasific sun Black python ??

Indlæg af Barner »

Hej der ude

Jeg har erhvervet mig nogle Pacific sun Black python lamper.
De virker fint, men kunne godt tænke mig at ændre på parametrene for den.
Jeg har forsøgt på både en Macbook og på en windows 10 laptop. Men uden held!!!! :angry:
På Macbook´en installeres programmet fint. jeg kan også godt se lamperne via BT. men jeg kan ikke pare dem. Da jeg skal indtaste sikkerhedskode som kommer fra lamperne. men der er jo ikke nogle!!! På Windows maskinen kn jeg godt se lamperne i BT og pare dem (uden kode) Her kan jeg så ikke få lov til at installere programmet. Den downloader fint. Men når jeg så vil køre EXE filen kommerder bare en pop up med at der mangler nogle filer?
HAr skrevet til Pacific sun det eneste de kunne foreslå var 1 installere via admin. hvilket jeg gør 2 . installere "Visual Basic separate from Microsoft web"
Det har jeg allered men har updateret til seneste! så ingen hjælp

Kan i komme på noget jeg kan køre på 1 af maskinerne?
på forhånd tak,
René
Vedhæftede filer
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Brugeravatar
Mikas
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Re: Pasific sun Black python ??

Indlæg af Mikas »

Er ret sikker på koden er 0000
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
Brugeravatar
Flemse
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
15
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stenløse

Indlæg af Flemse »

Kan også være 1234
Brgds
Flemse
Snart 830 lit 160x80x65 med sump på 202 lit,4 stk Maxspect R420R Razor 160W, moddet til 15000 kelvin, Skimz Monster E 251, Tunze 6200+ 6305 og Maxpect Gyre 150 ,returpumpe SKIMZ 10000 DC. IKS Computer: redox,PH,Temp.
Brugeravatar
Barner
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
19

Indlæg af Barner »

Hej
Så virker det! :biggrin:
Det var en kombination af flere ting.
Som Flemse skriver er logind i BT 1234
Herefter begyndte den at installere lystigt. jeg kunne ikke installere da der ikke var forbindelse til lamperne via BT underligt??
Da programmet så endeligt kørte ville den ikke connect! Efter en samtale med RYOM stillede jeg laptoppen klods op af lampen, og så virkede det.
Der er meget svage sendere i lampen og måske en svag modtager i laptoppen! Så det var ustabiltet som gjore sig gældende her.
Men alt i alt så kan jeg kontrollere lyset nu. Så jeg ikke får brændt alle koraller brændt af i det lyshav der er på 3 x 200W på 95%
Der en smart setting som kan akklimatisere, fra det eksisterende set up (T5 - SPS/LPS combi) Smart.
Glæder mig til brugen fremover.

Tak for hjælpen. :GO
Brugeravatar
christiantt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af christiantt »

Det er rigtig gode lamper når man får dem indstillet. Det er bare lidt en skam at Pacific Sun ikke har lavet et program til Mac :(
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Indlæg af StarF »

Barner skrev:Efter en samtale med RYOM stillede jeg laptoppen klods op af lampen, og så virkede det.
Der er meget svage sendere i lampen og måske en svag modtager i laptoppen! Så det var ustabiltet som gjore sig gældende her.
Det er faktisk tit et problem med ting fra Pacific Sun, de anbefaler at man køber sig en Class 1 USB bluetooth dongle.. Mange af de Bluetooth enheder der er i bærbar, er class 2 eller 3...
Brugeravatar
Barner
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
19

Indlæg af Barner »

christiantt skrev:Det er rigtig gode lamper når man får dem indstillet. Det er bare lidt en skam at Pacific Sun ikke har lavet et program til Mac :(
Der er et program til Macbook! men det lykkedes mig ikke helt at få adgang til lamperne fik BT og program op at køre! Men ikke sammen.
http://www.pacific-sun.eu/download-blac ... a-hyperion" onclick="window.open(this.href);return false;
charlie saltvand
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Indlæg af charlie saltvand »

Hejsa.

Jeg har en Black P led lampe liggende som jeg før har brugt. Ingen problem med at forbinde, via BT på både win og Mac. Jeg køre med en ps kore 5 Pro doser, intet problem at connecte både win og Mac.

Jeg ved dog at flere har og har haft problemer med dette?? Underligt for win pc er en SKOD pc købt i Metro, men åbenbart er BT sender i den fin.
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
19
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Indlæg af nielsk »

Fedt du har fået gang i lamperne igen. Håber du bliver glad for dem. Der er smæk på PAR værdierne
SPS : Stability provides succes
Brugeravatar
Barner
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
19

Indlæg af Barner »

nielsk skrev:Fedt du har fået gang i lamperne igen. Håber du bliver glad for dem. Der er smæk på PAR værdierne
Jeg er mega glad for dem. Og ja, der er godt nok lys over baljen. Starter ud med 55% lys niveau
Det er allerede mere lys en de gamle, godtnok udslidte rør men der var også 468w
Så tak for handlen Niels.
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"