Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg har siddet og kigget hele tråden igennem, alle 33 sider!
Men jeg synes ikke at kunne se hvor mange liter akvariet er på, og hvorfor han bruger dobbeltbund.
De "bjerge" han laver ser ret flotte ud, efter min mening.
Det ser i hele taget meget gennemtænkt ud.
ja det var dælme en lang tråd at skulle igennem. Efter første side, begyndte jeg bare at lede efter billeder
Men hvad er det der han laver sine "bjerge" i? For det er vel ikke Keramik- da der ikke ser ud til at skulle brændes.
okay- hvad er forskellene så ved cementen og reefkeramikken?
Udover at Cement jo er cement og keramik er keramik
Men fordele og ulemper? For vil da med en hurtig tanke, mene at cement er noget nemmere at lave, i stedet for at skulle brænde keramikken
Og en ganske stor forskel i strukturen! Cement er tungt, riffkeramikken vejer ikke så meget fordi der er blandet flamingokugler i som brændes af under brændingen.
Der er også lige den væsenlige forskel, keramikken kan bruges så snart den er kølet af. Cementen skal vandes ud i en uendelighed