Anden skrev:Prøv med lav belysning 1/1 og ik så kraftig
okay, det vil jeg lige prøve imorgen. fedt tak
Anden skrev:Prøv med lav belysning 1/1 og ik så kraftig
Super flotteAllan M skrev:Ny i stalden, vild grøn og orange: Goblin on fire
Ja Rasta og en ny som jeg ikke husker navnet på.Jesper ØH skrev:Super flotteAllan M skrev:Ny i stalden, vild grøn og orange: Goblin on fireEr det rasta der står ved siden af ?
Super Nice. Virkelig en super samling Zoa's/Paly's du har fået samlet digAllan M skrev:Ja Rasta og en ny som jeg ikke husker navnet på.Jesper ØH skrev:Super flotteAllan M skrev:Ny i stalden, vild grøn og orange: Goblin on fireEr det rasta der står ved siden af ?
Takker.Jesper ØH skrev:Super Nice. Virkelig en super samling Zoa's/Paly's du har fået samlet digAllan M skrev:Ja Rasta og en ny som jeg ikke husker navnet på.Jesper ØH skrev:Super flotteAllan M skrev:Ny i stalden, vild grøn og orange: Goblin on fireEr det rasta der står ved siden af ?
Hold da op det går hurtigt med dem. Hvad fodrer du med?Allan M skrev:Fairy wands begynder at vokse til og vise farver. Smuk lille sag.
TakkerJesper ØH skrev:Super fede Paly's/Zoa's du har Allan
Ja det begynder at hjælpe.Bingocaller skrev:Det er sgu noget af en samling! Får vi ikke snart et FTS?
Hurtigt spørgsmål - hvad gør du for ikke at få Zoa ædende snegle ind eller holde dem i skak? Det ville jo være vanvittigt hvis det skete!
Godt spørgsmålBingocaller skrev:Hold da kæft det er vildt! Hvad er tanker på den lange sigt?
TakFEM64 skrev:Uh, det ser sgu lækkert ud. Hvad bruger du af lys på dine Zoa's?
TakJesper ØH skrev:Super fed samling du har fået dig![]()
Jeg har været på Reef royalty og se, men kan ikke finde den rainbow er det fordi de er solgt ? Kan finde den på det billede, og hvad betyder de er auktion ? Lige en sidste ting, får du ikke de rigtige navne på Zoa's/Paly's når du køber der fra ? Kan se du spørger på grupper på FB ang om nogle kender navnene på de Zoa,s/Paly's du har købt ? Har overvejet en Zoa's/Paly's tank, men gider ikke prøve at bestille derfra, hvis det ikke er de rigtige navne, det er jo nogle penge man skal give for dem. Lever de op til farverne på billederne ?
Takker for svarAllan M skrev:TakJesper ØH skrev:Super fed samling du har fået dig![]()
Jeg har været på Reef royalty og se, men kan ikke finde den rainbow er det fordi de er solgt ? Kan finde den på det billede, og hvad betyder de er auktion ? Lige en sidste ting, får du ikke de rigtige navne på Zoa's/Paly's når du køber der fra ? Kan se du spørger på grupper på FB ang om nogle kender navnene på de Zoa,s/Paly's du har købt ? Har overvejet en Zoa's/Paly's tank, men gider ikke prøve at bestille derfra, hvis det ikke er de rigtige navne, det er jo nogle penge man skal give for dem. Lever de op til farverne på billederne ?
Foto jeg lagde op er fra Emma på Royalty reef, men det er ikke der jeg har købt mine. Mine er på vej fra USA sammen med nogle andre..
Royalty har dem, men ikke lagt op på deres hjemmeside endnu. Man kan bestille dem ved at skrive til hende. Hun tager ca 400 pr polyp.
Auktion er en auktion hvor man kan byde of få dem til ok pris.
Jo, jeg får altid navne med - men samme Zoa kan have UK navn, USA navn eller noget vi har kaldt dem i Dk.
Angående farver er det et univers i sig selv. Man kan ikke altid regne med at de farver man ser på foto, bare lige popper op i ens eget akvarie ved ankomst. Nogle Zoa skal vokse sig til, nogle muterer meget nemt ved frag og andre kræver en indsats med lys og lup.
Nok akkurat som så mangw andre ting i vores akvarier?
Angående troværdighed mht navne hos de forskellige forhandlere, tror jeg ikke nogen har råd til at sælge noget med forkert navn.