"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

hjælp til glasskæring af dropoff tank

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
chris paarup
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 664
Tilmeldt: ons 23. sep 2009 22:33
14
Postnummer: 5560 Aarup
Saltvand siden?: 2009

hjælp til glasskæring af dropoff tank

Indlæg af chris paarup »

har snakket med min glas leverandør og han siger jeg godt kan få lavet 2 stykker glas i målene til et dropoff akvarie altså 2 stykker glas som ligner et L MEN han siger så at det indvendige hjørne vil være 10 mm rundt.
jreg vile lave dette i 10 mm glas, men hvad tænker i kan man lime det sammen og så stole på at den tykke silikone streg kan holde samen på det hele..??

selve faldet skmal være på 80 cm fra top til bund så tænker 10 mm er tykt nok..?
jeg smider en tegning op af det hele torsdag.
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3763
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
11
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: hjælp til glasskæring af dropoff tank

Indlæg af charlie saltvand »

Jeg har haft undersøgt glas dropoff akvarier og priser på et tidspkt.... Jeg droppede det, pu-ha, det var dyrt.... Har bla talt med decocean og Bima om dette..... Glasset skal laser skæres hvis det skal være optimalt mm..... DYRT projekt! Jeg drømmer stadig om en dropoff balje, men hvis det sker en dag, så blir den lavet i akryl :-)

Glæder mig til at se hvad du finder ud af.
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
chris paarup
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 664
Tilmeldt: ons 23. sep 2009 22:33
14
Postnummer: 5560 Aarup
Saltvand siden?: 2009

Re: hjælp til glasskæring af dropoff tank

Indlæg af chris paarup »

Jeg får skåret glasset ved interglas.dk
Ialt vil det koste ca 3000kr og tanken bliver 100x75 og 60 høj..;) med drop off på 2 sider..:)
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"