Synes de har mange fine derinde så det kunne da være sjovt hvis man kunne få lidt meldinger om hvordan de er at handle hos.

Det går fint. Fragten har du betalt for. Den opkræver sælger. Der løber ingen ekstra omkostninger på, så længe du handler inden for EU.Lind-holm skrev:Hvordan virker det med de danske fragtregler? Kan man godt bestille koraller og få dem sendt til adressen eller hvordan virker det?
Nr. 3 skulle være Acropora loripes, nr. 4 er en millepora og nr. 7 skulle være en sarmentosa. Resten er der desværre kun populærnavne på, og jeg har ikke haft tid endnu til at finde ID på dem.crazy seahorse skrev:Det ser ud til at være fine ting du har fået, Wiinberg.
Ved ud hvad de hedder?
Erik
Wiinberg skrev:Jeg modtag mine koraller i dag. De var pakket rigtigt fint og med heatpack i låget. Alle koraller var hele og uden synligt pest og diverse alger. Farverne var forbavsende lige med billederne på deres hjemmeside. Så ingen photoshop hos dem, eller billeder i blåt lys. Absolut anbefalelsesværdige.
Disse billeder er taget 2-3 minutter efter korallerne pakket ud og placeret, og der er allerede masser af polypudfoldelse.
Super flotte Acros , Nielsdet skal prøves.