Kejsere og SPS ???

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
MarkBruhn
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
12
Postnummer: 6541 Bevtoft
Saltvand siden?: 2012

Kejsere og SPS ???

Indlæg af MarkBruhn »

Nu er jeg ikke den store fiske kender.
Er det ikke mange kejsere i dette akvarie på filmen?? :-)

" onclick="window.open(this.href);return false;
Venlig hilsen Mark :)
Se min rumdeler på: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=65170" onclick="window.open(this.href);return false;
dyr200
Reactions:

Re: Kejsere og SPS ???

Indlæg af dyr200 »

Der er nogen der er heldige at de aldrig går i noget mark og andre det rytter de hele akvariet
charlie saltvand
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Indlæg af charlie saltvand »

Fy for SATAN en FEEED balje!!! Og så med ALLE mine ynglings fisk!!! Suk...

Jeg kan godt forestille mig at der ryger en del polypper med alle de kejserfisk, men der er jo også MASSER at tage af. Wow!

Tak for linket Mark :-)
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Niwenco
Foxface
Foxface
Reactions:
9
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2013
Geografisk sted: Vestsjælland

Indlæg af Niwenco »

De går mest efter polypper men hvis man kampfodre tror jeg godt man kan begrænse det.

Mine kejsere tager kun polypper indtil videre og i meget begrænset mængder ;)

Igen det kommer an på hvor meget du fodre!

Men min sortplettet kuglefisk tager for sig af retterne og det alt den æder :) men nænner ikke at gå af med ham da han er så sød når man kæler ham på ryggen :)

Så starter en balje til op kun til koraller :)
Senest rettet af Niwenco lør 26. mar 2016 09:29, rettet i alt 1 gang.
Michael Priis Ludvigsen
Brugeravatar
crazy seahorse
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Indlæg af crazy seahorse »

Det har du ret i, Mark. Der går en del og de går som par.
Forklaringen skal muligvis delvist findes i fodringen. De får 500gr rejer og 500gr + det løse dagligt.
Så det vil ikke være sult der driver dem.
Meen. de napper da lidt ind i mellem. Hvis du læser tråden igennem skriver han det også.
Hvis du kigger på side 13 vil du kunne se et par diacanthus gå om bord i en grøn A.hyachinthus.
http://www.reefcentral.com/forums/showt ... ?t=2024237" onclick="window.open(this.href);return false;
Prøv at læse tråden. Den er god og der er mange flotte billeder - ikke kun af korallerne - også at fiskene.

Så det skal man nok være forberedt på, at de æder lidt. Jeg gætter på at: Er de velfodrede kan man være heldig, at de kun supplerer med koralpolypper.
Man kan dog også være så uheldig, at de kaster deres kærlighed på en enkelt koral. Så tror jeg den ryger uanset forderstand.
Jeg har haft en Navarchus der røg på en tableform acro. Selvom jeg satte net nedover, så mokkede den sig ind under nettet og åd lystigt videre.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"