Her er lidt om akvariet
360l B50 H60 L120
Synes der er en del ridser i det så vi må se hvor lang tid det holde. øjn bæ

Teknik:
Skummer
bubble kimg 180 mini - havde bubble king før, så kender mærket ved hvad jeg får så det blev samme mærke igen, plus der er kommet en ozon 50 på
Retur
Min trofaste red devil 6500 er fulgt med. Den er nok lige til den store side men så skal jeg ikke have så meget cirkulation i.
Cirkulation
1stk tunze 6015 & 1stk 6025. Indtil videre, skal måske opgraderes senere hvis det bliver tætpakket med koraller
Lys
2xkessil 350 narrow angle 1xkessil 150 deep blue - har en svaghed for blå lys

Filtre
Nitrat filter med svovlkugler, og en po4 filter med po4 exit
Computer
GHL 2ext med redox, PH og temp probe.
Har tidligere fået lavet 2 sikrings grupper som er ført om til akvariet, så jeg har en til pumper og en til lys.
Ved ikke helt hvad hvilke vej jeg skal med koraller

Der kom vand i i lørdags og mine trofaste klovne..... eller min kones trofaste klavne (galaxy clarkii) er kommet i med lidt skiver og polypper og de har det bare super. Har fået et par pode sten som er hevet op igen.
Nu er jeg lige ved at finde ud af hvilke inddækning der skal laves. Den som er nu skal laves om, også skal den gå helt op til loftet så det kommer til at virke som en "rigtig" rumdeler

Har ikke helt fundet løsningen, men arbejder på at skummeren skal trække luft udefra så jeg undgår ph drop, og slipper for udluftning under akvariet, også bare nøjes med øverste del.
Der er et par billeder, også af hvordan jeg påtænker indækningen

anyways fedt at være tilbage