jeg skal have en akvarie+bord fra sjælland til jylland her lige efter nytår og jeg havde egentlig tænkt mig at tage turen fra nordjylland til nordsjælland i bil, men kom til at tænke på at turen jo koster rigtig meget inkl bropenge og der derfor måske var lidt at spare ved at bruge en fragtmand. Udover en masse tid at spare også.
Jeg har før sendt noget med danske fragtmænd og det har kostet ca 500 kr for noget i ca samme størrelse.
Er der nogen der har erfaringer med danske fragtmænd og akvarier?
Kender i og har erfaringer med andre som kunne gøre det til ca den pris (eler billigere), gerne links?
akvarie fra sjælland til jylland
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7600 Struer
Jeg bestilte i sommers et 720 l + bord og armatur ved en forhandler, istedet for at jeg skulle køre vejen til forhandleren og hente det, gjorde vi det sådan at da det var sprit nyt blev det fragtet direkte til mig istedet for til forhandleren. det var danske fragtmænd der kom med det, og det fejlede intet, det havde også en hel palle for sig selv. nu ved jeg ikke hvad en palle koster at få sendt, men tror at det bliver behandlet bedre når det er på palle for så kan det ikke blive kastet så meget med.
Og så sørg for at sælger pakker det godt ind
Og så sørg for at sælger pakker det godt ind
900 L viewtopic.php?t=10798
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7600 Struer
Hmm ja det er jo svært at pakke et akvarie ordentlig ind
Men måske har fragtmanden lidt mere respekt for det hvis han kan se hvad det er der er på pallen
Lydder meget fornuftig, det akvarie jeg købte stod på højkant på pallen, der var kun viklet noget tynd plastic rundt om det og 2 plastic strips om oallen og akvariet så det ik ville vælte.Jeg havde forstillet mig at akvariet blev forsvarligt pakket ind med bobleplast på alt glas og evt pap uden på igen.
Men måske har fragtmanden lidt mere respekt for det hvis han kan se hvad det er der er på pallen
900 L viewtopic.php?t=10798