Erstatning for søanemone
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 9
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2015
Erstatning for søanemone
Hejsa
Hvilke koraller kan jeg bruge til klovnfisk som erstatning for en anemone? Der er flere forsk der kan bruges ikke?
Klovnfiskene bliver den alm. Ocellaris i sort
Hvilke koraller kan jeg bruge til klovnfisk som erstatning for en anemone? Der er flere forsk der kan bruges ikke?
Klovnfiskene bliver den alm. Ocellaris i sort
- Jones
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7080 Børkop
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Danmark
Re: Erstatning for søanemone
Skiver, sarcophyton, xenia, hammerkoraller...... Det afhænger helt af hvad fiskene vil.
o_O
- Michael_F
- Rev Rokke
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3450 Allerød
- Saltvand siden?: 2013
- Kontakt:
Mine to klovnefisk går hverken i min anemone, sarcophyton eller hammerkoraller. Ved ikke om det er fordi det er opdræt, eller om det bare er tilfældigt. Men synes det er lidt ærgerligt. De tosser bare rundt i hele akvariet.
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 3400 Hillerød
I det mindste tonser dine rundt. Mine står bare i et hjørne og stener.Michael_F skrev:Mine to klovnefisk går hverken i min anemone, sarcophyton eller hammerkoraller. Ved ikke om det er fordi det er opdræt, eller om det bare er tilfældigt. Men synes det er lidt ærgerligt. De tosser bare rundt i hele akvariet.
DBH
Tim
Tim
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 9
- Postnummer: 7000 Fredericia
Hehe sjovt så stor forskel der er. I mit store akvarie lever mine nærmest inde i anemonen - det bliver måske også lidt for meget af det gode
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Hep. Jeg har et klovne par men ingen anemone. Jeg har en MEGET stor Duncan og en stor hammer, dem bruger de heller ikke, de står i mit "grønne græs" i dagtimerne og bruger natten i en Caulastrea...... Så, ja, de vælger hvad som helst
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
- MortenL
- Kejser fisk
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 8270 Højbjerg
- Saltvand siden?: 2014
Samme her.TRG skrev:I det mindste tonser dine rundt. Mine står bare i et hjørne og stener.Michael_F skrev:Mine to klovnefisk går hverken i min anemone, sarcophyton eller hammerkoraller. Ved ikke om det er fordi det er opdræt, eller om det bare er tilfældigt. Men synes det er lidt ærgerligt. De tosser bare rundt i hele akvariet.

Jeg har set en video på Youtube hvor en fyr hælder hans klovne ned igennem et akryl-rør som står lige over anemonen. Derved tvinges klovnene i anemonen.
MVH
Morten L