Tak for svaret, fedt at den er regulerbar fra 1-99.. Måske det engang bliver mig der skal have sådan en

er der nogen af jer der måske har lidt mere styr på det med indstillinger af ps lamper.christiantt skrev:Jeg tror heller ikke du skal køre med fuld smæk på dem. Pacific Sun har lavet nogle programmer, som de anbefaler at køre alt efter hvilken "slags" akvarie du har. Syntes du skal prøve at finde ud af hvilket der passer til dig
MarkBruhn skrev:70 % er mere end man lige regner med...
Du burde sagtens kunne lave et pænt mix af farverne med 50 % på LED.
Det er pga de t5 at PAR ryger i vejret også.
Men så snart korallerne bliver tilvænnet, så er det bare med at justere op i power løbene.
hej GundeGunde1970 skrev:Hej Mathias
Har også denne lampe - mine led står til 60 % og det er rigeligt
det lyder rigtig godt, må håber denne dumme bachelor ikke holder mig alt for meget igang her over julMarkBruhn skrev:Hos mig der er der nogle søjler i programmet, hvor jeg kan mixe farverne i LED og så når den rette kombo er fundet, så går man ind og justere intensiteten bagefter...
Jeg har masser af tid hele julen, så det skal vi nok finde ud af. Jeg vil rigtig gerne hjælpe og evt være med til at undgå de værste begynder fejl...
Den lampe du har købt er et kanon valg.
Du kommer i hvert fald ikke til at mangle power på den front og så kan du holde sps overalt...
MarkBruhn skrev:Er det ikke muligt at sende programmer til hinanden via mail?
Jeg kan huske i starten at jeg fik flere forskellige fra USA som jeg fandt gennem reefcentral, til at sende mig deres programmer til lampen.
Så kunne jeg nemt føre den sendte fil ind i programmet og derved se herhjemme hvordan deres lys så ud??
Det samme kan man i hvert fald gøre med GHL Mitras, så tænker da man også kan med PS.
Gunde1970 skrev:Bruger Windows - bruge både led & T5 - måske det kun var led der var gang da du var her T 5 tænder lidt senereog som du kan se på mine billeder så har jeg ikke vækst problemer
MarkBruhn skrev:Det skal du nu nok få lært. Der er kun en måde og det er bare at sætte noget tid af til det og lege lidt med det...
super takGunde1970 skrev:Led 10 timer og T5 8 timer ca