Har et fint maxspect 160W 16000K, men jeg er ikke helt tilfreds med de får indstillede photoperioder.
Er der en som har en god indstilling som man kan indstille det til? Jeg vil helst have det sådan at der er månelys, men ikke hele natten for ikke stresse korallerne
Lys perioder
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2015
- Geografisk sted: Aalborg 9000
Re: Lys perioder
ingen bud?
-
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Re: Lys perioder
Hej Erik,
Lyser periode og styrke kommer jo lidt an på hvad du "holder" i akvariet og hvad man selv synes. Hvor dyb er baljen? Hvad har du i akvariet af koraller?
Jeg kører selv 11 times lys om dagen, hvor 8 af timerne er på max (i mit tilfælde 68 % hvid og 78 % blå). Har virkelig prøvet mange forskellige indstillinger og er stadig ikke tilfreds.
Pas på med at kopiere andres indstillinger, fra et akvarie man måske synes ser mega godt ud. Det fungere ikke nødvendigvis for dit akvarie.
Håber det hjælper bare lidt
Lyser periode og styrke kommer jo lidt an på hvad du "holder" i akvariet og hvad man selv synes. Hvor dyb er baljen? Hvad har du i akvariet af koraller?
Jeg kører selv 11 times lys om dagen, hvor 8 af timerne er på max (i mit tilfælde 68 % hvid og 78 % blå). Har virkelig prøvet mange forskellige indstillinger og er stadig ikke tilfreds.
Pas på med at kopiere andres indstillinger, fra et akvarie man måske synes ser mega godt ud. Det fungere ikke nødvendigvis for dit akvarie.
Håber det hjælper bare lidt