Kan jeg gøre noget for min Montipora? Det startede med det brune sår og nu har den mistet mere væv. Kan jeg evt forsøge at fjerne det brune med en skruetrækker?
Nej jeg har ikke selv lavet det men der knækkede noget af det under flytning, desuden havde jeg et uheld med NOPOX så jeg har ikke været særlig god ved den.Carsten skrev:Små fragmenter er meget sarte. Er det et du selv har lavet?
Og flyttes fragmentet kort tid efter det er lavet, er der meget større risiko for at det går galt.
Lad det få ro. Alt andet stresser voldsomt, og fremmer ikke helengen
Sådan en US en købt hos Jesper ØH kan ikke lige huske navnet.Carsten skrev:Hvad er det for en Montipora?
Er den købt for nylig, så kunne det være en Montipora Setosa.Tutter skrev:Sådan en US en købt hos Jesper ØH kan ikke lige huske navnet.Carsten skrev:Hvad er det for en Montipora?
MarkBruhn skrev:Hvis du bliver træt af den så kan du bare komme forbi med den.
Ja jeg ved godt det er min egen skyldJesper ØH skrev:Ja det er setosaDet er pga dit sving i værdierne og af nopox :/ Du skal bestemt ikke give den mere lys eller flow. Nærmere bare lad den stå, du kan ikke rigtig gøre det store. Hvis korallen HAR valgt at smide vævet pga dine uheld, så kan du intet stille op, processen er forlængst sat i gang. Pøj pøj med det herfra.
Tak for tilbud men beholder den indtil videre.MarkBruhn skrev:Hvis du bliver træt af den så kan du bare komme forbi med den.