hej folk.
Jeg har hørt der kan være lidt problemer ved at have flere typer kirurg fisk gående sammen.
kan en blå pallet og en gul kirurg gå sammen uden de store problemer?
Hilsen
kim
Kan de sammen?
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Re: Kan de sammen?
De kan sagtens gå sammen uden de store problemer. Det sagt, er en 120L balje nok lige klejn nok. Det bliver lidt af en skulderklemmer (med mindre de er små og det kun er for en kortere periode). Desuden vil du få udfordringer med at holde dit vand rent. Kirurger kan hver især skille sig af med hvad der ca. svarer til en karamelstang - i den størrelse karamelstænger havde dengang far var barn - et par gange om dagen.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Paletter kan være meget svære at få til at spise nok når de er helt små.
Derfor kan de blive meget tynde lynhurtigt og få pletter. Og derved være ret sikre dødskandidater.
Ville finde en anden end lige en palet.
Derfor kan de blive meget tynde lynhurtigt og få pletter. Og derved være ret sikre dødskandidater.
Ville finde en anden end lige en palet.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4330 Hvalsø
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager
....fejl indlæg.
Senest rettet af Anden fre 6. nov 2015 12:28, rettet i alt 1 gang.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Hejsa. Jeg har 4 stk kirurger i baljen 540l. En gul, en Mata, en Oliven og en løjtnant. De har ind i mellem lidt truende adfærd over for hinanden, især oliven/løjtnant= samme form OG oliven/ gul = samme farve ( ind til oliven blir voksen)... Hvis jeg roder for meget i baljen= stresser dem lidt, kæmper de om de dybeste huler og dukker efterfølgende op med div snitsår :/ på nær den store Mata, den er totalt håndtam og nipper i mine fingre.
Så jeg vil sige det er NO GO, med mindre du har MANGE gemme steder og så er det liiige plads problemet. Så DONT. Find nogle andre smukke fisk, det blir du glad for i længden.
Så jeg vil sige det er NO GO, med mindre du har MANGE gemme steder og så er det liiige plads problemet. Så DONT. Find nogle andre smukke fisk, det blir du glad for i længden.
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;