Mål er: 160x70x60 cm. Det har en midtersprosse i glas.
Hvilket lys er det bedste på markedet lige nu, og hvor mange enheder har jeg brug for?
http://www.sewatec.de/ati-hybrid-led-po ... t-led.html" onclick="window.open(this.href);return false;dyr200 skrev:ATI Hybrid. 8x80 w T5 + 4x75 w LED
dyr200 skrev:marks mål er 200x80xH70 og jeg er 100 på han kun køre med den og jeg kan huske, da jeg snakke med ham roste han den til skyggerne
Sidder og lurer lidt på Maxpect lige nu, og har vist læst et sted, at man skal gå efter 15k istedet for 16k.MoG skrev:8x80w t5 + 4x 75w led over 672 liter lyder en anelse Vildt i mine ører!Ville nok vælge en mindre een.. Elmåleren får lov at spinne der ud af i hvertfald..
Hybrid med t5 og led er helt sikkert en fed løsning! De koster en del, men er det i vil have, så er det helt sikkert pengene værd!
Blot til Info
Jeg kørte med 2 x max-spect 160w 16k over mit 160x75x60. Der var monteret 120 graders linser og de dækkede fint!
HVIS i vælger ren led - så vil 2 af de nye max-spect 180w kunne dække også. Men der er jo mange spændende led og hybrid lamper på markedet!