Går lidt og leger med tanken om et akvarium godt fyldt op med fisk, en del ikke koral venlige, samt en enkelt søjle opbygning.
Der vil være en sump større end akvariet, med et gennemtænkt filtersystem, så der er mulighed for en høj fiske densitet i hoved akvariet
For at bevare lidt farve mm. tænker jeg en del forskellige anemoner istedet for koraller..
Kejsere og andre mindre koral venlige fisk, vil de lade anemonerne helt for sig selv? Og lyder det generelt som et rimeligt projekt?
FOWLR + anemone(r) !?!?
-
- Foxface
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 7800 Skive
- Saltvand siden?: 2012
FOWLR + anemone(r) !?!?
Mit 500 liters system: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=81622
-
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Re: FOWLR + anemone(r) !?!?
Det synes jeg lyder total fedt !! Det kunne virkelig blive godt.
Elsker din ide med anamone(r). Jeg har selv haft tænkt tanken og er kommet frem til, at hvis jeg skulle gøre det så skulle det mindst være på 600-700 liter. Der skal være ordentlig mulighed for at have mange forskellige fisk i alle størrelser. I et 250 L som jeg har lige nu, er jeg bange for at det ville blive for "tamt" og tomt at se på.
Det bare mine tanker og holdning. Men det lyder top fedt ellers !!
Elsker din ide med anamone(r). Jeg har selv haft tænkt tanken og er kommet frem til, at hvis jeg skulle gøre det så skulle det mindst være på 600-700 liter. Der skal være ordentlig mulighed for at have mange forskellige fisk i alle størrelser. I et 250 L som jeg har lige nu, er jeg bange for at det ville blive for "tamt" og tomt at se på.
Det bare mine tanker og holdning. Men det lyder top fedt ellers !!
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2009
Re: FOWLR + anemone(r) !?!?
Det er noget lort med nogle kejsere og anemoner. Hvis jeg skulle lave sådan et set up var det uden anemoner. Det er ellers super med en kejser balje, og havde jeg pladsen gjorde jeg det sgu selv. Giv gas
mvh Dan