Tak skal i ha'. Det var en super fed tur. Havde min datter med. Selv om hun efterhånden har en del dyk i loggen har hun aldrig før dykket i andet end vores hjemlige grønne suppe med 0,5 - 3 m sigt, så hun var vildt begejstret. Det blev derfor også til et par dyk mere end jeg plejer at nå på en uge
En anden ting som glæder mig er, at vi så usædvanligt mange "schooling"
fisk, især på Shark-Yolanda. Flokke på hundredevis af 50-60 cm Unicorn Naso. Gigantiske store kugler med Baracuda og store flokke med snappers samt store kugler af andre
fisk jeg ikke ved hvad hedder. Aldrig før har jeg set SÅ meget liv der.
@Jacob: Efter at have prøvet lidt forskellige hoteller af, blev vores absolut favorit hotel Concorde el Salam. Der har vi så boet de sidste 6 gange vi har været i Sharm - og med mindre der sker et eller andet uforudsigeligt bliver det med garanti heller ikke sidste gang. Vi får en udstrakt VIP service der og endda russerne opfører sig med nærmest eksemplarisk dannelse på det hotel. Jeg ved ikke hvorfor, men sådan er det bare.
@Charlie: Nope, ingen nat dyk ved denne lejlighed (vi dykkede dog et par "caves" og i nogen af dem kan der godt være lidt mørkt)