Et billede af en af mine nye, som jeg håber der kommer gang i (Montipora mystic sunset)
Super flot fungiaAnden skrev:Red ultra rainbow acan.
Fungia
Lille Nemenzofylia frag på 2.5cm.
Mega flotteMic4700 skrev:Her er lidt billeder af mine specielle Montier og min store lilla Fungia.
Der er bl.andet M.superman ,M.Undata , M.jedi mind trick , M.reverse pokerstar , M. capitata , M.peltiformis , M.capricornis flower petal polyp.
Mvh. Michael
Tak Jesper.Jesper ØH skrev:Mega flotteMic4700 skrev:Her er lidt billeder af mine specielle Montier og min store lilla Fungia.
Der er bl.andet M.superman ,M.Undata , M.jedi mind trick , M.reverse pokerstar , M. capitata , M.peltiformis , M.capricornis flower petal polyp.
Mvh. Michael
Uha lækker acroPederP skrev:En af favoritterne fra baljen:Acropora "strawberry fields" sarmentosa
Fede Zoa's/Paly's. Får din wartermelon også meget lange tentakler ? Har du fragmenter af magician ? Mine er desværre smeltet væk :/hellfish skrev:Orange maul og magician paly'er
Samt watermelon chalice
Du må gerne kontakte mig når du har lidt magicianhellfish skrev:Chalicen? Nej den Har Kun nogle små arme .. Har aldrig set andet ihvertfald ..
Har aldrig fragget nogle af dem, men kan da sige til hvis jeg gør
Føj føj føj tager gerne en af hvercrazy seahorse skrev:Et par af mine:
Flotte sager , Mere af det.joekill skrev:det er nogle rigtig flotte koraller der er her på siden!!!
her er et par montis fra mit gamle akv, og en aussie blastomussa fra mit nye setup.
Hold nu kæft de er flotte!Wiinberg skrev:Jeg ved ikke om de er specielle, har ikke noget ID på dem, udover millen. Men jeg synes de er flotte.
Farverne er rimeligt nøjagtige, i forhold til hvad jeg ser ovenfra.
Efter nærmere overvejelse, tror jeg at billede 2 er Acropora tenuis. Blue tipped tenuis.crazy seahorse skrev:Super flotte koraller Wiinberg - og gode billeder.
De to øverste, du har dem ikke tilfældigvis fra WC, vel?
De ligner et par stykker jeg har fået derfra til forveksling. Mine er købt som:
1: A,sarmentosa og 2: A.batunai grøn.
Nr. 3 kunne ligne en jeg aldrig har set eller hørt om før, som jeg også fik fra WC, A.navini.
Erik