SweetKasperT skrev:Synes egentlig ikke jeg manglede noget til akvariet, men så faldt jeg alligevel over denne lille sag
Det er også det jeg er kommet frem til.Mic4700 skrev:Super flot , ligner en derasa.
Tak, altid spændende med noget man ikke har haft før.pederrevnørd skrev:Det er den næst hurtigst voksende Tridacna.
Giv den godt med lys, og lidt næring i vandet - og du vil opleve formidabel vækst.
Smult eksemplar
Mvh
Peder
Der var 2 af demThomas fra Stockholm skrev:Havde jeg set den der hos min forhandler för dig, ja så havde du ikke manglet den... Eneste problem jeg har haft med min (skal not smide et billed op på min tråd) er at den ikke ville "stå op", tror den har brugt 6 måneder med at ligge ned i sandet, ja der er sågar lidt underlig väkst på den efter alt det liggende.
Den ser fin ud fra siden. Men den grønne/blå kant er ikke så tydelig.nielsk skrev:Er den nede fra Dyrehandleren - godtnok en fin musling - ser den også ok ud fra fronten af - Jeg har nemlig en stor guld deresa og ovenfra ser den også ud til at være belagt med guld - men forfra ser den sgu mere brun ud
Skal nok lave lidt video hvor den får lov at slå på lidt af hvert.Jesper ØH skrev:Virkelig fin mantis. Flottere og mere fascinerende dyr fås ikke i saltvandDu kan også fodre den med molly, guppy, fjordrejer mm
Takker, er også lettet over at Cyanoen er vækMoG skrev:Ser godt ud Kasper!![]()
Lækkert du er blevet cyano fri!![]()
Hvad med de QD'ere.. Det virker bare? Stadig lydløse og hele molevitten ? Og er du ellers tilfreds med dem stadigvæk?
EBay eller amazon.Co.UKNicki Henriksen skrev:Det hjalp så også pænt meget du fik renset den side rude der
Hvor kan man få fat i det Boyd C henne af??