Koralskeletter

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
barsum
Copepod
Copepod
Reactions:
9
Postnummer: 4000 Roskilde
Saltvand siden?: 2009

Koralskeletter

Indlæg af barsum »

Jeg har i sin tid smuglet et par kilo koralskeletter med hjem fra Egypten (Inden de tog det rigtig alvorligt?) med henblik på at bruge dem når jeg en dag fik mig et saltvandsakvarie.

Det er ikke sket endnu og har desværre lange udsigter, så jeg tænker på at overdrage dem til en som kan få mere glæde af dem.

Er sådan nogle noget værd? I så fald hvor meget? Og er der nogen her som har interesse i dem?

/Barsum
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Koralskeletter

Indlæg af Carsten »

De er så meget som 0 kroner værd.
De kan stort set kun bruges som medie i en kalkreaktor
Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af Mic4700 »

barsum skrev:Jeg har i sin tid smuglet et par kilo koralskeletter med hjem fra Egypten (Inden de tog det rigtig alvorligt?) med henblik på at bruge dem når jeg en dag fik mig et saltvandsakvarie.

Det er ikke sket endnu og har desværre lange udsigter, så jeg tænker på at overdrage dem til en som kan få mere glæde af dem.

Er sådan nogle noget værd? I så fald hvor meget? Og er der nogen her som har interesse i dem?

/Barsum
Det er ikke noget man skal prøve på i dag , sidst jeg var i Egypten var der 2 unge mænd der blev anholdt i lufthavnen og efterfølgende fik en kæmpe bøde , inden de fik lov og komme med flyveren hjem til Dk. igen , super dumt for et par døde koraller skyld , men hver sin måde og opsøge spænding på. :beer:
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
10
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Indlæg af Anden »

Ca 25kr Per kg det er jo døde sten som kan bliver levende sten og hvis de er rigtig flotte kan du nok hive en 100kr hjem hvis du har to kilo.
Billede
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"