Jesper ØH skrev:Hov hov ingen vortech snak i denne gyre tråd. Se side 6

Jeg havde allerede set videoen. Ville bare høre om folk var mere tilfredse med Gyre pumpen end med Vortech pumper

Jesper ØH skrev:Hov hov ingen vortech snak i denne gyre tråd. Se side 6
Ulovlighederchristiantt skrev:Jesper ØH skrev:Hov hov ingen vortech snak i denne gyre tråd. Se side 6![]()
![]()
Jeg havde allerede set videoen. Ville bare høre om folk var mere tilfredse med Gyre pumpen end med Vortech pumper
Ulrik skrev:Jeg påtænker at købe en gyre men skal have pumpen inkl magneter til at sidde under vand.
Kan magneterne tåle at sidde placeret under vand eller giver det udfordringer i forhold til rust på magneterne?
Mvh
Tror han mener, at han vil have begge magneter (ind- og udvendig) til at sidde under vandAnden skrev:Ulrik skrev:Jeg påtænker at købe en gyre men skal have pumpen inkl magneter til at sidde under vand.
Kan magneterne tåle at sidde placeret under vand eller giver det udfordringer i forhold til rust på magneterne?
Mvh
Er der nogen der har dem over vandet og hvordan køre de når de er over vand det må da sætte flow noget ned hvis den ik er i vandet og det virker da til at være en meget dyr overflade blæser.
thni skrev:http://blog.coralvue.com/new-maxspect-g ... cessories/
Efter maxspect har lyttet til deres brugere er de kommet med lidt gadgets til 130'eren.
Den første er et ''endestop'' så den ene propel kan tages af, og pumpens kraft er halveret og den kan bruges i et nano/pico akvarie!
-Syntes satme at det er en god ide! Så fedt. Lidt dyr pumpe til et lille akvarie, men der er jo mange i denne her hobby der kaster penge efter alt
Den anden er en ny propel der med kun 4 blade i stedet for 8 skulle holde meget bedre. Den nye er også støbt i et stykke.
-Super ide, selvom jeg ikke selv har haft problemer med den.
I en anden blog siger de at Icecap snart får deres controller på gaden så den kan styres via en akvarie controller. Det glæder jeg mig rigtig, rigtig meget til!!
pederrevnørd skrev:Lidt om nyheder fra Gyre på,Reefbuilders
http://reefbuilders.com/2015/07/06/maxs ... nced-fall/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh
Peder
ØV ØV, syntes efterhånden der er en del bare her i lille Dk, der har haft Bøvl med knækket ledning ved motorhus og snegle i propellerne , så mon ikke de bliver Nødt til og finde en ordentlig løsning på disse problemer, det er nok lige på Trapperne.Leth skrev:Så blev det min tur, til at miste en propel på min Gyre.
Hold nu K*ft en larm den kan lave![]()
Er der nogen herinde, der er klar over, om der kommer en ny type "blade" til
150 modellen også? eller svamp til at sætte ind over?
/Tony
Det samme er sket hos mig - det larmer dog heldigvis ikke.Leth skrev:Så blev det min tur, til at miste en propel på min Gyre.
Hold nu K*ft en larm den kan lave![]()
Er der nogen herinde, der er klar over, om der kommer en ny type "blade" til
150 modellen også? eller svamp til at sætte ind over?
/Tony
Min er en 150. Decocean bytter den. God service!Leth skrev:Jeg undre mig lidt over, at de laver en masse forbedringer til 130'eren, men vi hører intet til den større model. Hvorfor skulle os med 150'eren ikke have samme problemer?
/Tony
Hej Charliecharlie saltvand skrev:Så er jeg også på GYRE bølgen. Har købt den store ved koralfarmen. Den passer perfekt i min balje som er 150x60x60.
Lige nu køre jeg med den horisontalt i enden modsat overløb, for at lære den at kende. Men tanken har fra start været at placere den vertikalt ved siden af overløb i ende ind mod væg.
Er der nogle erfaringer med at placere den sådan?
Test og lær at kende placering Tænker den skal sidde her hvor den lille jebao sidder nu Erfaringer modtages med kyshånd.
charlie saltvand skrev:
Jeg skrev en mail til Carsten.Leth skrev:Jeg tænker at hvis der er nogen der kan svare på om der kommer en anden model til 150'eren, så må det være Carsten ved Decocean. Jeg skriver lige en mail til ham.
Helt enig. Har dog læst at der skulle være noget på vej til 150 modellen også.peder skrev:Underligt de kun har lavet nye propeller til 130 modellen?
Vil sådan nogle beskyttere ikke også kvæle cirkulationen?Mic4700 skrev:De burde lave nogle skum beskyttere til og sætte på rotere , ja det problem har man ikke med Tunze og Vortech pumper de skyder bare sneglene ud , uden problemer , men mon ikke der snart er en løsning på det problem ?