Da jeg har været så flink( dum) at låne min rova reaktor ud og ikke har fået den igen( over 1/2 år nu)
Vil jeg lige spørge. Kan man bruge en nitrate reaktor m rova ? Da jeg har en ville det jo være en løsning nu. Min po4 er på 0.15-16 nu
Hvis nogen sælger en reaktor til en rimelig pris kunne jeg være interesseret også .
30237255
rova reaktor via nitrat reaktor.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Re: rova reaktor via nitrat reaktor.
Hej.
Det mener jeg sagtens du kan.
Charlie
Det mener jeg sagtens du kan.
Charlie
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4270 Høng
- Saltvand siden?: 2014
Nogen problemer med det , da jeg har hørt nitrat skalkøre meget langsomt gennem og noget mere tempo på rova.? Den nitrate reaktor jeg har er med pumpe i bunden hvor rova reaktor normalt køre m pumpe til top mene jeg. ???
- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2012
Om du bruger en reaktor eller en sodavandsflaske med en pumpe på, er sådan set ligegyldigt (dog foretrækker jeg dog selv en rigtig reaktor!). Rowa-mediet skal bare stå og danse lige så stille og roligt.
Kender ikke til den omtalte nitrat reaktor , men umiddelbart burde den være fin, så længe det kan danse stille og roligt .
Kender ikke til den omtalte nitrat reaktor , men umiddelbart burde den være fin, så længe det kan danse stille og roligt .
Morten