Hvad sker der for min acropora?
- jonas _sandager
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2013
Hvad sker der for min acropora?
Hej.
Er der nogen af jer der har et fornuftigt bud på hvorfor min acropora har lavet et meget skarpt knæk i sin vækstretning? Efter knækket ser den i øvrigt ud til at være blevet nærmest firkantet frem for rund...
Er der nogen af jer der har et fornuftigt bud på hvorfor min acropora har lavet et meget skarpt knæk i sin vækstretning? Efter knækket ser den i øvrigt ud til at være blevet nærmest firkantet frem for rund...
- trine...
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3630 Jægerspris
- Saltvand siden?: 2002
Re: Hvad sker der for min acropora?
Kunne det tænkes at den har været knækket for derefter at have hængt i en stump levende væv og derfor er vokset sammen igen i den der position?
- palamo123
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 9500 Hobro
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Hobro
Også mit budtrine... skrev:Kunne det tænkes at den har været knækket for derefter at have hængt i en stump levende væv og derfor er vokset sammen igen i den der position?
Mvh
Kenneth
308 liters design
Følg min Youtube kanal her.:
http://www.youtube.com/channel/UCW6geBexL2S0rCtAGekNnqw
Kenneth
308 liters design
Følg min Youtube kanal her.:
http://www.youtube.com/channel/UCW6geBexL2S0rCtAGekNnqw
- jonas _sandager
- Rev haj
- Reactions:
- 12
Jo. Det I faktisk nemt have ret i. Det er en lidt sjov vinkel, men mon ikke det er svaret 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2012
Har du lavet nogle ændringer med hensyn til dit lys for nylig ?. 

- jonas _sandager
- Rev haj
- Reactions:
- 12
-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
Prøvede det selv da jeg kørte med Led over Dt. , 2 af mine staghorn voksede mere ned væk fra lyset , men efter jeg skiftede lyset ud med T5 vokser de alle mere jævnt op mod lyset ,betydelig flottere vækstform syntes jeg. 

-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 2200 København N
- Saltvand siden?: 2010
Kan for høj magnesium ikke gøre skelettet "kroget"? I så fald kunne det også være det 

- jonas _sandager
- Rev haj
- Reactions:
- 12
De andre grene på korallen vokser nu fint opad, så jeg tvivler på at det var det. Fik dine pludselige ændringer i vækstretningen, eller var det mere glidende?Mic4700 skrev:Prøvede det selv da jeg kørte med Led over Dt. , 2 af mine staghorn voksede mere ned væk fra lyset , men efter jeg skiftede lyset ud med T5 vokser de alle mere jævnt op mod lyset ,betydelig flottere vækstform syntes jeg.
Mg er på ca. 1380, så den er vist ikke faretruende høj. Så det kan vist heller ikke være årsagenjallem skrev:Kan for høj magnesium ikke gøre skelettet "kroget"? I så fald kunne det også være det

-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
Ja mine staghorn fik pludselige ændringer i vækstformen , skyldtes både lys og flowet.jonas _sandager skrev:De andre grene på korallen vokser nu fint opad, så jeg tvivler på at det var det. Fik dine pludselige ændringer i vækstretningen, eller var det mere glidende?Mic4700 skrev:Prøvede det selv da jeg kørte med Led over Dt. , 2 af mine staghorn voksede mere ned væk fra lyset , men efter jeg skiftede lyset ud med T5 vokser de alle mere jævnt op mod lyset ,betydelig flottere vækstform syntes jeg.
Mg er på ca. 1380, så den er vist ikke faretruende høj. Så det kan vist heller ikke være årsagenjallem skrev:Kan for høj magnesium ikke gøre skelettet "kroget"? I så fald kunne det også være det

- jonas _sandager
- Rev haj
- Reactions:
- 12
Jamen så kan det jo ikke udelukkesMic4700 skrev:Ja mine staghorn fik pludselige ændringer i vækstformen , skyldtes både lys og flowet.jonas _sandager skrev:De andre grene på korallen vokser nu fint opad, så jeg tvivler på at det var det. Fik dine pludselige ændringer i vækstretningen, eller var det mere glidende?Mic4700 skrev:Prøvede det selv da jeg kørte med Led over Dt. , 2 af mine staghorn voksede mere ned væk fra lyset , men efter jeg skiftede lyset ud med T5 vokser de alle mere jævnt op mod lyset ,betydelig flottere vækstform syntes jeg.