BTW, min balje er ca 158cm lang 55cm bred og 55cm dyb

Valget faldt på 3 zt6500 dels fordi fordi jeg ikke tror at 1 zt6600 er nok og 2 vil være voldsomt overkill, men 3 stk zt6500 er vist også mere end rigeligt, men nu har jeg jo købt dem.

Jeg må nok indrømme at min forventning til kvalitet var ikke så stor, dels er det jo en "kina lampe" men også prisen havde noget af sige.
Men glad blev jeg Damn der er sku da gods i de lamper de virker absolute ikke som noget billig skrammel tvært imod

Der glas der er over dioderne ikke akryl

Der wire kit til loftet og stænger til montage på akvarie kanten
en strømforsyning med god lang ledning som skal skrues fast i lampen, med oring i så der ikke kommer fugt i stikket.
en fjernbetjening og indstruktionsbog

Fed lille controller til at samkoble og styre alle lamperne, den kan sagtens side inde i kabinettet.
Den viser den aktuelle lys periode du er igang med, alle instillinger kan ses fra denne.
de 4 øverste dioder indikere hvor meget jeg har skruet op for de enkelte farver.

Nød lærer nøgen mand at være kreativ, eller sådan noget i den dur he he
Fandt sku lige en lang vaske børste i garagen der måtte lade livet så jeg kunne få lamperne op at hænge.

Lamperne retfærdigøres ikke på disse billeder, farverne er noget vildere i virkligheden

Blæser støj
[video][/video]
lyn effekt
[video][/video]
Så hvis der er nogen der har spørgesmål så fyr løs,
Min konklution af denne lampe, Super fed og brugbar lampe i MAX kvalitet til en billig penge, med mange fede indstillinger, akvariets farver er blevet meget flottere. elsker lyn effekten og skygge effekten.
håber jeg fik dækket det meste, hvis ikke så sig til