Jeg har også haft spurgt på Facebook ang. det her, men vælger også at gøre det herinde, da jeg får mange forskellige svar, så vil gerne have så mange meninger som muligt, så jeg gør det rigtige

Sagen er den, at jeg har købt et porsa stel, til mit nye akvarie. Stellet måler 90*60*85, har 4 ben og tværstænger nede på alle sider undtagen fronten.
Oven på rammen er monteret en 13mm krydsfiner plade, oven på den et liggeunderlag på 7mm og så står akvariet oven på det.
Det rør, der går øverst på fronten er begyndt at sveje nedad, sammen med træpladen, hvilket også kan ses på ligge underlaget. Selve akvariet står helt snor lige. Er det noget, som der skal gøres noget ved? Umiddelbart står akvariet jo lige, men vil det være et problem i det lange løb?
Ernst fra Planteimporten, som jeg købte stellet af, siger, at hvis alle ben og højder er lige lange, så er der ikke noget problem? Og et 3 ben slet ikke er nødvendigt.
Men jeg er sgu lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre. Jeg vil jo ikke have, at skidtet gør i stykker med tiden, men hvis det ikke gør noget, at det buer sådan, så det også meget arbejde for ingen ting - forstå mig ret

Glæder mig til at høre jeres mening og erfaring