lille lort fisk
- den_
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2012
lille lort fisk
Hej der ude i stuerne
idag da jeg kom hjem skulle jeg lige kigge til baljen og til min skreg opdagede jeg at min lilla Stylophora pistillata havde mistet en masse væv samt min Pocillopora var der også lidt væv der var væk og vi snakker helt ned til skellet. har testet alle værdier og de ligger lige som de skal, men mens jeg står og tester ser jeg at en af mine nye indkøbt cromis går og nipper i den de andre nipper ikke i den
skulle de ikke være reefsafe?
idag da jeg kom hjem skulle jeg lige kigge til baljen og til min skreg opdagede jeg at min lilla Stylophora pistillata havde mistet en masse væv samt min Pocillopora var der også lidt væv der var væk og vi snakker helt ned til skellet. har testet alle værdier og de ligger lige som de skal, men mens jeg står og tester ser jeg at en af mine nye indkøbt cromis går og nipper i den de andre nipper ikke i den
skulle de ikke være reefsafe?
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: lille lort fisk
Normalt går chromis ikke på koraller.
Og de bevæger sig normalt i de åbne vandmasserne. Men når de skal formere sig. Bliver de mere bo faste. Og så er de lige som alle andre jomfrufisk. Om de så i den anledning kan finde på at gå i korallerne skal jeg ikke kunne sige
Og de bevæger sig normalt i de åbne vandmasserne. Men når de skal formere sig. Bliver de mere bo faste. Og så er de lige som alle andre jomfrufisk. Om de så i den anledning kan finde på at gå i korallerne skal jeg ikke kunne sige
- den_
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Den var ikke algebelag.
Nu er den korallen fjerne og fraget det der kunne reddes.
Sad og holde øje med den for at se om den nippede i det døde væv, men nej den kik målrettet efter de friske poly'er, så nu skal der holdes øje med den og hvis den begynder med nogle af de andre så får den kniven.
Nu er den korallen fjerne og fraget det der kunne reddes.
Sad og holde øje med den for at se om den nippede i det døde væv, men nej den kik målrettet efter de friske poly'er, så nu skal der holdes øje med den og hvis den begynder med nogle af de andre så får den kniven.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Her er et billede fra min baghaveden_ skrev:Sad og holde øje med den for at se om den nippede i det døde væv, men nej den kik målrettet efter de friske poly'er, så nu skal der holdes øje med den og hvis den begynder med nogle af de andre så får den kniven.

Når først et dyr pludselig har fået smag for noget unaturligt, så går det galt !
-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4700 Næstved
Dennis , fang din chromis , og kom så forbi mig i Næstved og hent en ny fragment af stylopora milka , GRATIS , jeg har fragget min store stylo for 1 mdr. siden så har omkring 40 stk pæne frag med flot farve. 

- den_
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Hej MichaelMic4700 skrev:Dennis , fang din chromis , og kom så forbi mig i Næstved og hent en ny fragment af stylopora milka , GRATIS , jeg har fragget min store stylo for 1 mdr. siden så har omkring 40 stk pæne frag med flot farve.
Det er sku et tilbud jeg ikke kan modstå, så tage jeg et frag med af den grønne
-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4700 Næstved
Det lyder som en super god ide dennis , skriv pb. hvornår du har tid og kigge forbi.den_ skrev:Hej MichaelMic4700 skrev:Dennis , fang din chromis , og kom så forbi mig i Næstved og hent en ny fragment af stylopora milka , GRATIS , jeg har fragget min store stylo for 1 mdr. siden så har omkring 40 stk pæne frag med flot farve.
Det er sku et tilbud jeg ikke kan modstå, så tage jeg et frag med af den grønne

- PederP
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8560 Kolind
- Geografisk sted: Kolind
Heh - hvis der er et individ der er specielt glad for pocillopora, så er vi nok en del der godt gad eje den. 

Mvh. Peder
Mit 910L Saltvand
Mit 910L Saltvand
- den_
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Hej PederPederP skrev:Heh - hvis der er et individ der er specielt glad for pocillopora, så er vi nok en del der godt gad eje den.
ved ikke om det er fordi jeg har sovet alt forlænge, for jeg forstår ikke helt din kommentar
- PederP
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8560 Kolind
- Geografisk sted: Kolind
Hvis først sådan en pocillopora har formeret sig, så kan den være nær umulig at fjerne fra baljen.den_ skrev:Hej PederPederP skrev:Heh - hvis der er et individ der er specielt glad for pocillopora, så er vi nok en del der godt gad eje den.
ved ikke om det er fordi jeg har sovet alt forlænge, for jeg forstår ikke helt din kommentar

Mvh. Peder
Mit 910L Saltvand
Mit 910L Saltvand