Håber nogle af De skarpe koralfolk her inde på Sf. kan hjælpe mig med dette. Iphone 5 billed uden nogen form for redigering.
Jeg skrev confusa, fordi det, mig bekendt, er den eneste (måske husker jeg galt) af de mere normalt tilgængelige Montiporaer vi ser, som har lilla polypper.Jesper ØH skrev:Reverse pokerstar kan varierer utroligt meget i farven, alt efter hvor den er placeret i baljen. Den eneste der kunne ligne meget lidt er M. Capitata. Men den er anderledes i strukturen, og laver også opadgroende vækst.
Erik , er du sikker på din jedi mind trick har lilla polypper ? , jeg købte min hos claus fra tåstrup , og min har orange polypper mener også du har købt af claus.crazy seahorse skrev:Det er da også rigtigt.
Det kunne også være en M.undata. Den første Chrissy har lagt ind er en "true undata" og den har hvide polypper.
Men M.undata "Jedi mind trick" har lilla polypper. Var lige nede og kigge nærmere på min og den kunne godt ligne.
Erik
Det kan muligvis være vores forskellige lysforhold der "Trigger" lidt måske , men ja spændende.crazy seahorse skrev:Rigtigt, min er fra Claus.
Jeg skal kigge i morgen, når lyset er bedre. Men jeg er sikker på at de er lilla.
Har din orange polypper? Det var dog spændende. Hvad mon det skyldes?
Erik
Ja, god ide Jesper , bare jeg havde et ordentligt kamera det ville være meget bedre.Jesper ØH skrev:Lad os se nogle originale billeder af jeres forskellige montipora
Har en jedi mind trick ikke røde polypper ? Angående betegenelserne danae,undata eller tuberculosa så hedder de vidst lidt i øst og vest på googlecrazy seahorse skrev:Det er da også rigtigt.
Det kunne også være en M.undata. Den første Chrissy har lagt ind er en "true undata" og den har hvide polypper.
Men M.undata "Jedi mind trick" har lilla polypper. Var lige nede og kigge nærmere på min og den kunne godt ligne.
Erik