Opstart ved i Feb. 2015.
OG hvad har jeg så valgt at fylde i det -først og fremmest har Kenneth hjulpet med at lave noget aqua scaping af levende sten, der er kommet lidt sten i bunden, for at have det visuelle i orden. Jeg har sat en ekstra lille pumpe ned i akvariet, for at sikre mere flow til koralerne, Aqua Medic Blenny skummeren + pumpe fungere perferkt, i tilfælde af om der er nogen der stiller ? om, om de er gode nok. For at gøre livet let for mig og have happy koraler, så har jeg sat en varme termostat på, samt været så heldig, at jeg har en automatisk vandpåfylder

TO-DO: at få sat en svamp ned ved pumpen, så jeg ikke har så mange bobler i vandet.
MUST HAVE: Grundet til at mit akvarie ser ud som det gør idag, skyldes 2 success kriterier.
- Det alovervejdende success kriterie, er Super vandkvalitet fra Kenneth

- at sætte en Aqua Medic Sunrise lampe på akvariet, er simpelhent et must

sjove, så er den også programmerbar. ps. nej jeg arbejder ikke for firmaet

OG nu lidt billeder.... (taget i solnedgang lys) tekniske detaljer om pumper kommer senere

Jeg har nogle "søstjerner", som jeg kalder dem (i mangel af, at jeg ikke kender de rigtige navne). De spiser som en hest og flytter sig

næste skridt er at få en fisk mere i +

Jeg er ikke helt så skarp på koral narvnene på det jeg har, så kommentarer modtages gerne