Endelig. Konfirmation er ovre og diverse byggeprojekter i huset er mere eller mindre afsluttet. Nu kan jeg komme videre med DT i stuen.

Det er tydeligt at jeg kun har to hænder og der kun er 24 timer i hvert døgn. Det er blevet til lidt pillerier i løbet af ugen og nu ser det sådan ud:

- Rev opbygning
Jeg har forsøgt at lave det så åbent som muligt med huller, revner, huler og smutveje alle steder. Det er ikke så nemt når dybden er begrænset så stenene har været vendt og drejet 100 gange før jeg var tilfreds. Jeg synes nu at det ser fedt ud nu men jeg ved også at når der kommer saltvand i, så kommer det hele tættere på. Så jeg er RET spændt på resultatet. Husk at bagglasset bliver malet sort.
Bordet har været ude igen og er nu savet præcist skævt. Det duer ikke at stille DT på et helt lige bord når gulvet er skævt.

De sidste huller er boret og jeg har limet lidt pvc i dag. De sidste småting er bestilt.
Er der nogen som har erfaringer med de limbare flexrør som skulle passe direkte i de almindelige pvc fittings? Jeg skal have en samling af rør fra kælderen til DT og de er ikke helt præcis over hinanden, så derfor flexrøret. Jeg har bestilt dem så nu må vi se. Alt kan skilles ad med unioner og haner flere steder.
Lampen er lagt på plads ca. og ophæng er i projektfasen. Skal have det lavet så lampen kan hæves højt op med et wiretræk for nem adgang. Der er nu ikke så meget plads som jeg troede i skabet.

Men med gennemtænkte løsninger, så går det nok.

der skal også trækkes et større bundt ledninger til kælderrummet og de første er på plads.
Nu er jeg sgu i gang igen så jeg håber ikke at i er faldet i søvn derude.