Spørgsmål til nye indlæg ?
Spørgsmål til nye indlæg ?
Jeg har altid tjekket nye indlæg som det første, men kan se denne nogle gange bliver slettet flere gange om dagen, og andre gange er der op til 5 sider ? Er der nogen der står for sletning af nye indlæg ? Jeg er begyndt at tage nye indlæg de sidste 24 timer, ellers får man jo ikke rigtig indblik i hvad der er nyt og hvad der ikke er. Er der nogen der kan svare på hvorfor det varierer så ofte på antal sider nye indlæg er !
- S1m0n
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Spørgsmål til nye indlæg ?
Ka det ha noget og gøre med om men har haft logget ud eller ej?
For jeg oplever det samme.
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
Det vil jeg ikke mene. Jeg logger auto på og kan gøre det flere gange dagligt, hvor der er 5 sider og pludselig bliver nye indlæg slættet flere gange på en dag. Men der må jo være nogle der kan svare.S1m0n skrev:Ka det ha noget og gøre med om men har haft logget ud eller ej?
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2013
Jeg bruger altid den der heder ulæste emner så er der ikke noget der går min næse forbi 

1000 l fra den 6/1-2019
- mipe
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Måske køb og salgssider der bliver slettet?
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
Jeg oplever det samme, jeg plejer at trykke mig igennem alle siderne og så kun bruge tilbage/retur-knappen i browseren, derved undgår jeg at indlæggende forsvinder, som de gør, hvis man bliver ved med at trykke på "nye indlæg" knappen.
- Ryom
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8550 Ryomgård
- Geografisk sted: 8550 Ryomgaard
Jeg trykker altid "aktive emner".
Mener ikke jeg går glip af nogle nye indlæg
Mener ikke jeg går glip af nogle nye indlæg
- S1m0n
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Aalborg
Min er skam også sat til at logge på automatisk.
Selvom jeg hele dagen har haft indlæg på 2 sider stående er de ikke forsvundet uanset hvor mange gange jeg har trykket på knappen eller opdateret siden.
Men så snart jeg logger ud manuelt og logger på igen så er der ingen nye indlæg.
Selvom jeg hele dagen har haft indlæg på 2 sider stående er de ikke forsvundet uanset hvor mange gange jeg har trykket på knappen eller opdateret siden.
Men så snart jeg logger ud manuelt og logger på igen så er der ingen nye indlæg.
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Måske ville det have forøget chancen for et kvalificeret svar hvis spørgsmålet var blevet postet i 'Forum generelt' i stedet for i 'Generel saltvandssnak'.
Totalt ukvalificeret virker det også for mig som om knappen 'Vis nye indlæg' har "udokumenterede features". Den virker kun som jeg ville forvente den skulle, hvis jeg logger af og på. Men det kommer naturligvis helt an på hvordan 'nye' defineres. Nye siden hvornår? Det virker i al fald ikke som om det er siden man sidst klikkede på knappen. Det virker heller ikke som om det er siden sidste besøg på SF. Måske snarere som noget i retning af, siden sidste besøg der ligger længere tilbage end x timer".
Jeg ser det dog ikke som et problem. Komplementeret med de 2 views 'Vis ulæste' og '- seneste 24 timer' synes jeg man er rimelig godt dækket ind. De er jo sorteret i omvendt kronologisk orden og jeg kan (for det meste
) godt huske nogenlunde hvornår jeg sidst var på forum.
Totalt ukvalificeret virker det også for mig som om knappen 'Vis nye indlæg' har "udokumenterede features". Den virker kun som jeg ville forvente den skulle, hvis jeg logger af og på. Men det kommer naturligvis helt an på hvordan 'nye' defineres. Nye siden hvornår? Det virker i al fald ikke som om det er siden man sidst klikkede på knappen. Det virker heller ikke som om det er siden sidste besøg på SF. Måske snarere som noget i retning af, siden sidste besøg der ligger længere tilbage end x timer".
Jeg ser det dog ikke som et problem. Komplementeret med de 2 views 'Vis ulæste' og '- seneste 24 timer' synes jeg man er rimelig godt dækket ind. De er jo sorteret i omvendt kronologisk orden og jeg kan (for det meste

I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Takker for råd. Jeg er nu begyndt at vælge(vis ulæste indlæg) så går jeg ikke glip af noget, som jeg gjorde ved(vis nye indlæg)
- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
Hvis jeg gør det, har jeg 67 sider med over 1000 indlæg....Jesper ØH skrev:Takker for råd. Jeg er nu begyndt at vælge(vis ulæste indlæg) så går jeg ikke glip af noget, som jeg gjorde ved(vis nye indlæg)

100 *100 * 50 cm cube
Også herjesper/aarhus skrev:Hvis jeg gør det, har jeg 67 sider med over 1000 indlæg....Jesper ØH skrev:Takker for råd. Jeg er nu begyndt at vælge(vis ulæste indlæg) så går jeg ikke glip af noget, som jeg gjorde ved(vis nye indlæg)![]()

- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Hvis du får forskelligt indhold, er det nok fordi du anvender flere computere/telefoner/tablets.. Det er en kombination af maskinen og dig der afgør hvad vises i "Vis nye indlæg".
Forstår jeg ikke da jeg altid kun bruger den samme telefon ? Syntes bare ikke det har været sådan før. Men skidt jeg bruger bare ulæste indlæg.Hougaard skrev:Hvis du får forskelligt indhold, er det nok fordi du anvender flere computere/telefoner/tablets.. Det er en kombination af maskinen og dig der afgør hvad vises i "Vis nye indlæg".
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Der er intet ændret i systemet i laanng tid. Så verden er som den har været.
En anden mulighed er, at dit login anvendes af en anden ?
Ok. Og det sidste håber jeg da bestemt ikke :/Hougaard skrev:Der er intet ændret i systemet i laanng tid. Så verden er som den har været.