Hej alle
Så skete det endelig, jeg fik 2 klovne i min balje, som nu har stået i godt 2 måneder - nu kommer spørgsmålet dog.
Jeg fik dem i lidt forskellige størrelse, og den mindste ser lidt mat ud - derudover så synes de kun at ville svømme et sted i akvariet, og det er meget svært at få dem til ikke bare at svømme på "løbebånd" nede i samme hjørne. Jeg troede måske det var min cirkulation der var for kraftig, da jeg har en maxspect gyre. Så den er nu sat ned til 30% - og til at starte med så det ud til at det virkede, men efter 12-16 timer, så begyndte de at søge ned til samme hjørne i akvariet. Det er kun når jeg fodre dem nu, at de gider bevæge sig.
Da jeg aldrig har haft klovne før, eller saltvandsfisk for den sags skyld, så ville jeg bare lige høre om det er normalt opførelse, eller om jeg skal være bekymret.
Nye klovne, svømmer samme sted
- jonas _sandager
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2013
Re: Nye klovne, svømmer samme sted
Det tror jeg der er mange der har oplevet. Mine gjorde det samme og brugte, så vidt jeg husker, ret lang tid på at falde til. Jeg ville ikke bekymre mig alt gør meget, så længe de spiser 

-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 2860 Søborg
- Saltvand siden?: 2015
Hej Jonas
Tak for svaret, det er godt at høre - de spiser nemlig helt fint
Tak for svaret, det er godt at høre - de spiser nemlig helt fint

-
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 5900 Rudkøbing
- Saltvand siden?: 2014
Mine første gjorde det samme ind til jeg fik en fisk mere, som de kunne svømme sammen med. Først der begyndte de at komme mere frem