Hej Thue!
Det lyder som om det kan gøre tricket så.. Med de 8x54! Jeg var bare i tvivl om det også dækker mine 75cm i dybden.. Hvor højt hænger din over? Ved ikke hvorfor jeg havde bildt mig selv ind at holdbarhedstiden var 6 måneder på rørene .. Men det hjælper jo noget på det!
Charlie : ja, det korallernes trivsel, er også derfor at jeg er lidt lun på det.. Har snart set nogle stykker! Den med varmelegemet er ikke aktuelt .. Det blev pillet op for længst , da det selv om vinteren ikke kommer under 25gr i vandtemp.(gulvvarme)
Ser frem til at følge dit nye projekt når du kommer så langt!
Michael: ja, kender jo dit flotte
akvarie og resultater! Det ser jo knaldgodt ud.. Så måske jeg hopper med på T5-vognen! Du er en af årsagerne til dette indlæg!!
Dennis : Jow men det har jeg skam også overvejet .. Men ville egentlig gerne prøve ren t5, og så synes jeg hybridlamperne er lidt halv-pebret når den skal op i en størrelse hvor mit skal dækkes ..
Dan: jo tak skal du ha'!

Helt sikkert en god kombi, men som jeg skriver til Dennis , så synes jeg de er lidt pebret i den størrelse ...
Dem jeg har kigget lidt efter er ;
ATI powermodule dimmbar og
Pacific Sun diuna - ser rigtig lækker ud , med nogle features som ikke umiddelbart ses hos de andre...
Men jeg skal nok overveje det lidt - da det jo uden tvivl vil være langt dyre i strøm og nye rør hvert år..