Jeg vil også gerne takke for et helt utrolig vellykket arrangement.
Både tak til Henrik for det gode initiativ, men også til dem som hele dagen knoklede med at holde os med kaffe (et must for saltvandsnørder), kage og kolde sodavand.
Kaffemaskinerne så ud til at køre non stop og vi så dem næsten kun, når de var ude for at fylde bordet op med friske forsyninger. Stort cadeau til deres indsats.
Også et stort stykke arbejde blev leveret af dem, som hjalp med at fange
fisk og pille
koraller op. De var stort set ikke ude af fiskehulen pga travlhed og havde vel næppe tid til at holde kaffepause. Så de skal også have tak herfra.
Klokkeren mfl. må vel næsten have tilbragt mere tid væk hjemmefra end de plejer i ugen op til "messen", med at hente
koraller og
fisk i Kbh. og andre praktiske ting - og var iøvrigt her der og alle vegne under "messen".
Der har nok ikke været den samme mulighed for at nyde det, som vi andre gjorde. Men uden jeres indsats havde der ikke været noget arrangement.
Jeg håber at successen bliver gentaget, for det var en fantastisk dag.
Erik
Ps. Det var en rigtig god idé med de skilte, som (var det midtjyderne? Min geografi lader noget tilbage at ønske, sorry) havde lavet.
Jeg talte med flere, som fortalte at vi havde skrevet sammen - og jeg var beklageligvis ikke helt klar over hvem de var, for jeg kender kun deres SF navn og ikke deres ansigt.