Så er de nok færdige med at sprede sig!!!

Mener jeg så dem i Horsens sidst (Family Pet)jonas _sandager skrev:JepsMit akvarie er desværre ikke stort nok til en foxface, og det er endnu ikke lykkedes mig at opstøve en krabbe. Men der ledes med lys og lygte.
Denne tråd var dog ikke så meget ment som en tråd om en mulig kur, men mere nærmere bare for at dele billedet, da jeg syntes at det lidt sjovtTak for rådet alligevel
Jeg skal til Horsens!Paulsen skrev:Mener jeg så dem i Horsens sidst (Family Pet)jonas _sandager skrev:JepsMit akvarie er desværre ikke stort nok til en foxface, og det er endnu ikke lykkedes mig at opstøve en krabbe. Men der ledes med lys og lygte.
Denne tråd var dog ikke så meget ment som en tråd om en mulig kur, men mere nærmere bare for at dele billedet, da jeg syntes at det lidt sjovtTak for rådet alligevel
Mange tak for tilbudet. Desværre har jeg rigtig sjældent tid til at komme til Sjælland. Men det er virkelig pænt af digAnden skrev:Kommer du forbi SJ har jeg en mitrax krabbe du må få ganske gratis. Men jeg tror nu ik den er "safe" når du løber tør for bobble alger så finder den helt sikkert noget andet at pille i men den er din hvis du vil have den.