Så har jeg fået sat mit akvarie op, og skal selvfølgelig have en lille tråd herinde med det

Det er som sagt et 54L startsæt jeg starter ud med. I fredags hentede jeg en Maxspect Razor 60W 16000K, som leverer lyset til. Der var desværre ikke ophæng med, så har måtte i gang med at lave mit eget. Det er oppe og holder endnu, så jeg krydser fingre for det bliver ved med at holde

Stenene er hentet fra Carsten herinde fra, og har planer om at tilføje en enkelt eller 2 til, for at få så godt liv i som muligt.
Skummeren er en Tunze 9004, købt brugt. Den larmer desværre lidt, med mindre ledningen er ret meget i spænd, så den er helt strem nede i. Nogle der ved hvordan man kan lave dette, så den bliver dejlig lydløs?
Der er allerede begyndt at komme alger på en af stenene, og der er også lidt liv der titter frem en gang i mellem, og andre gange gemmer sig - nogen der har en ide om hvad det kunne være?

Her er der lidt ekstra billeder af setuppet. Sand kommer forhåbentlig en af dagene

Planerne med dette indlæg er lidt det skal fungere som logbog, og forhåbentlig vil jeg få gode ideer og feedback på det jeg skriver.
Jeg glæder mig rigtig meget til det er indkørt, og man kan komme rigtigt i gang