tror det kan være sådan en fætter men er bestemt ikke sikker Cantaloupe Millepora
Hvorfor det?Carsten skrev:Det er desværre også helt sikkert at man vil blive ganske meget skuffet, når man så endeligt ser den.
ja ved nu godt billede kan snyde lidt, men er nu sikker på at den nok skal kunne leve op til meget af det tros alt har da koraller der uden problemer tilbyder pastel farver, ikke når du kikker ind i akvariet fra siden af men når du står og kikker ned oppe fra, så tilbyder de smukke skrig farver som jeg ikke formår at fange med et kamera. det er noget der skal opleves irl.Carsten skrev:Det er desværre også helt sikkert at man vil blive ganske meget skuffet, når man så endeligt ser den.
Prøv at kigge på omgivelserne. Så burde det sige sig selvBenny skrev:Hvorfor det?Carsten skrev:Det er desværre også helt sikkert at man vil blive ganske meget skuffet, når man så endeligt ser den.
Jep den er taget under blå lys det er jeg skam med på, men endte stadig ikke på at man kan hente meget farve ud af dem selv under 10000 kelvin skal prøve at fange nogen farver jeg har som er under helt "normalt" lys Ingen hokuspokus bare maxspect 160 watt med 10.000K som du jo selv ved kan en koral god stå smukt og have smukke farver obskure jeg finde denne koral og den ikke lige står 100% ens med denne så går det skam også heheCarsten skrev:Prøv at kigge på omgivelserne. Så burde det sige sig selvBenny skrev:Hvorfor det?Carsten skrev:Det er desværre også helt sikkert at man vil blive ganske meget skuffet, når man så endeligt ser den.