tak skal i have ja hvad gør jeg ;O)
bruger bare blue tres salten som mange siger er total lort Hehe, her virker det fint så køre jeg også med sangokay produkter, og så en kalkreaktor det er det.
så sider jeg lige og roder og faldt over gammelt billede, hvor jeg første gang oplever hvad mangle på både no3 og po4 gør, og så et år efter hvor der har vært begge del tilstede.
gammelt billede fra august 2013
samme koral efter 1 år og et par måneder
lidt ny film fra til morgen. beklager lyden Hehe.
fra stuen af http://youtu.be/sckKQwGhh5Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja det skulle man tro men når der er smukke ting i ø´en så skal jeg have kan ikke lade være hentet også en milipora rød med gul vækst spidser glæder mig til den står godt i farven, så lever jeg bare af suppe ind til næste første Hehe akvariet står som nummer et og så hunden og konen og så mig selv ;O)
PS: Man kan også komme langt på den suppe din arbejdsgiver har (min datter har lige været på overlevelsestur i "fjendtligt terræn". Sovet på skovbunden i 5 nætter, i minus grader og kun på 2 skefulde suppe i døgnet)
>
0
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Jeg byder gerne 150kr for den der kedelige rainbow Chalice, bare for at hjælpe dig
Det er jo tydeligt at den har pølleharmanglendeerektionudenlaila - og det ønsker du ikke breder sig......
PS: Man kan også komme langt på den suppe din arbejdsgiver har (min datter har lige været på overlevelsestur i "fjendtligt terræn". Sovet på skovbunden i 5 nætter, i minus grader og kun på 2 skefulde suppe i døgnet)
Hehe ja det kan man godt sige ;O) men den smager sku godt. skal du selv prøve den mener en komplet ration af dem vi bruger er på ca. 8000 kj
pederrevnørd skrev:Jeg byder gerne 150kr for den der kedelige rainbow Chalice, bare for at hjælpe dig
Det er jo tydeligt at den har pølleharmanglendeerektionudenlaila - og det ønsker du ikke breder sig......
pølle har manglende erektion uden laila
den tog lidt tid at læse hahah
manglende erektion er måske meget godt... der kommer jo bare yngel ud af det og så ryger penge strømmen og ikke mindst tiden til at flyde væk fra akvariet for alvor! men der er jo den bonus ved børn at det er aspiranter til hobbien, så godt for noget er det jo alligevel!
du skrev tidligere i tråden du fodrede dine gorgoniaer med easy reef, men hvilken en af dem?