Ved nu ikke om der er et jern problem, så burde der være flere genstridige alger.. Det synes jeg heldigvis ikke er problemet

Du bør ikke smide caulerpa ned i sumpen - så får dine koraller blot endnu mindre mad.(ville kun give mening hvis man elsker alger, eller har høj N og P)hellfish skrev:Okay så mit resonnement holder!
Skal jeg prøve at dosere P nu så eller hvordan?
Jeg fortsætter med vandskiftene og har lige smidt en smule caulerpa i sumpen for at se om det også vil trække lidt N ud.
Tak for svar Peder
Det pænt af dig, men det er såmænd ikke fordi jeg ikke ved hvad mine værdier erCastillo skrev:Silas jeg har lige købt red sea color test og tilsætninger, det kan du godt låne hvis du vil ha ekstra styr på dine værdier
Det er perfekt, ingen grund til at bruge penge såhellfish skrev:Det giver mening.. Var blot mit indtryk at caulerpa nærmest ikke havde et forbrug af p..
Hvilken Sango er det?
Jeg har nutri complete og HED stående
Den nutri complete du har er det den der hedder basic, eller elements ?hellfish skrev:Caulerpaen ryger ud..
Hvilken Sango skal jeg bruge? Synes bare nutri complete giver mig mere N?
hellfish skrev:Det kigger jeg lige efter senere.. Kan ikke huske om det et elements eller basic..
Det er ZX HED jeg har og ja den stinker sgu haha!
Så lav P kan jeg heller ikke have når der er alger
Og så tror sgu snart jeg tager fat i den mand og sætter ham ind i et par branding strategier og giver hans produkter en make over
- Noget særligt den tager eller er den på både frost og tørfoder?hellfish skrev:Min mandarin tager foder.. Den går i mit 130l lige nu..