Mange tak marcoMarco R skrev:Smukt som altid Gino![]()
![]()

Mvh
Mange tak marcoMarco R skrev:Smukt som altid Gino![]()
![]()
Tak MoGMoG skrev:Det er bare top lækkert Gino! Som altid ja...
Den musling, det er da en halv-stor fætter er det ikke? Eller snyder billedet ?
Hej thue:-)Thue skrev:Det ser jo sindsygt godt ud som altid, kære gino
Akvariet strutter jo af en masse sunde og farverige koraller, nok det vi alle går og drømmer om, at ens egen balje en dag kommer til og strutte som dit
Dog så skal alting jo ikke kun handle om positive ting, men kan godt blive lidt nervøs når man ser billederne af din cook musling. Syntes at den ikke er ret meget udstrakt og tænker om den ikke er helt glad ??
Desværre syntes jeg tit, når de først er begyndt ikke og udfolde deres kappe helt er det nogen gange kun et spørgsmål om tid. Håber bestemt ikke dette er tilfældet hos dig, da den jo er sindsyg flot. Så håber virkelig den bare har en off day.
Mvh Thue
Mange tak:-) og selvfølgelig gør du det, bare ikke giv op selvom der sku opstå problemer, så det bare at hænge i:-)palamo123 skrev:Ser skønt ud. Håber jeg kommer til det stadie engang.
Den store er en Deresa ik?
Det er helt klart mig der takker;-) men er da glad for sæt den positive respons jeg får:-)Lord Mike skrev:Flot akvarie, tjek![]()
Flotte farver, tjek![]()
Flotte billeder, tjek![]()
Gennemført, tjek![]()
Misundelig, tjek![]()
Takker mange gange
Hmmm Gino.... Hvis den musling KUN er 15 cm, så har du godt nok små fisk??? Specielt din mini lineatusGino skrev:Tak MoGMoG skrev:Det er bare top lækkert Gino! Som altid ja...
Den musling, det er da en halv-stor fætter er det ikke? Eller snyder billedet ?![]()
![]()
Jo den er vel ca 15cm så det er en fin str:-) håber bare så meget den holder i længden, folk har jo svært ved at holde dem men kunne ikke lade hver med at prøve den;-)
Haha den er skam god nok;-) jeg kan godt prøve måle den helt næjagtigt;-)toni skrev:Hmmm Gino.... Hvis den musling KUN er 15 cm, så har du godt nok små fisk??? Specielt din mini lineatusGino skrev:Tak MoGMoG skrev:Det er bare top lækkert Gino! Som altid ja...
Den musling, det er da en halv-stor fætter er det ikke? Eller snyder billedet ?![]()
![]()
Jo den er vel ca 15cm så det er en fin str:-) håber bare så meget den holder i længden, folk har jo svært ved at holde dem men kunne ikke lade hver med at prøve den;-)![]()
Lækkert som altid i baljen
Haha du har totalt tabt mig;-) hvad billede tænker du på;-) så må du komme forbi og se den;-)toni skrev:Så er de godt nok micro![]()
Skifter du dem ud når de kommer over 5 cm???for det gødning du bruger virker vist nok kun på dine koraller
Goliat vs DavidGino skrev:Haha du har totalt tabt mig;-) hvad billede tænker du på;-) så må du komme forbi og se den;-)toni skrev:Så er de godt nok micro![]()
Skifter du dem ud når de kommer over 5 cm???for det gødning du bruger virker vist nok kun på dine koraller
Haha Jamen det er jo ikke min Cook Island maximal men min store deresa;-) den er grænse, meget større end 15 cm haha;-)
hahahaMalanica skrev:Toni det er fordi gino har målt den på tværs
Haha den er noget mere selv på tværs;-)Malanica skrev:Toni det er fordi gino har målt den på tværs
Haha toni;-) så så hahah;-)toni skrev:hahahaMalanica skrev:Toni det er fordi gino har målt den på tværstroede også et splitsekund det var tykkelsen han beskrev
![]()
Spøg til side Gino, så kan jeg bedre forstå vi talte forbi hinanden
Jeg har nedlagt mit, men for da helt lyst til at starte nyt op når jeg ser ditGino skrev:Det er helt klart mig der takker;-) men er da glad for sæt den positive respons jeg får:-)Lord Mike skrev:Flot akvarie, tjek![]()
Flotte farver, tjek![]()
Gennemført, tjek![]()
Misundelig, tjek![]()
Takker mange gange
Hvordan går det med dit.?
Jeg syntes du skulle fine læderet frem og se at komme igang igen;-)Lord Mike skrev:Gino skrev:Det er helt klart mig der takker;-) men er da glad for sæt den positive respons jeg får:-)Lord Mike skrev:Flot akvarie, tjek![]()
Flotte farver, tjek![]()
Gennemført, tjek![]()
Misundelig, tjek![]()
Takker mange gange
Hvordan går det med dit.?
Jeg har nedlagt mit, men for da helt lyst til at starte nyt op når jeg ser dit
Hej ThueThue skrev:Hvordan går det med din A. strawberry shortcake er den ved og få lidt farve og falde til.
Mvh Thue
Hej thueThue skrev:Det lyder da træls, håber da det hurtigt retter sig. Tænker acryl pladen evt har kunne påvirke din ph til og falde og derved du ser disse dårlige ændringer.
Akvariet har jo svært ved og (ånde) når vi pakker dem ind
Men håber da det retter sig igen, men vi ved jo at akvarierne har deres eget liv.
-Ja det er jeg helt med på men det er som om mine sps får stn.nielsk skrev:Jeg kører også med næsten 100 % tæt låg på min DT - skummeren lufter jo det meste co2 ud - men med låg på er systemet sårbart hvis skummeren stoppes.
Er det balling calcium du har oplevet grums i
Hej JensJens.k skrev:Flotte Billeder Gino. Hvad bruger du til at tage billeder med?
Vh Jens. Glædelig Jul