Hvilken lampe?

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Brugeravatar
kodyl
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
12
Postnummer: 8200 Århus N
Saltvand siden?: 2017

Re: Hvilken lampe?

Indlæg af kodyl »

Benny skrev:
kodyl skrev:
Benny skrev:Mit sidste indlæg i denne tråd.
Tak for det...
Hvorfor slettede du det der stod efter "Tak for det", syntes det meget godt afspejlede dit intellektuelle niveau :rolleyes:
Nu kan jeg ikke engang huske hvad der stod... men det var vel noget med jeg mente du bare var en troll der ville lave noget larm? det er jo pænt tydeligt. Din avatar passer ret godt på den måde du opfører dig her på forum. Det er heller ikke nogen hemmelighed for nogen at du er en af decocean's vogtere... og fred være med det. Om du har en skjult agenda med at prøve at beskytte din buddy's import virksomhed af maxspect lamper?... pas. Men det er åbenbart ikke tilladt at ha en anden mening uden et forsøg på at latterliggøres eller miskrediteres.
Du er meget velkommen til at mene noget andet end mig og du er mere end velkommen til at udtrykke det... ville bare ønske jeg fik at vide hvad dit problem overhovedet var, for det har jeg stadig ikke fundet ud af. Og så virker det bare pænt åndssvagt og spild af alles tid, når du kommer med idiotiske spørgsmål, som jeg da gerne svarer pænt på, for så at latterliggøre og slutte af med at fordreje det jeg siger og forsøger at lukke af.
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 2011

Re: Hvilken lampe?

Indlæg af Allan M »

Det er helt vildt hvad der sker i dette forum når man stiller et spørgsmål!
I er sku for seje.
Jeg går i tankebox.
Tak for hjælpen!
Life is a beach and then you dive.
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"