Jeg købte sådan et symbiosepar fra Dejong her for nylig gennem Moby. En kirurg og så et symbiosepar med en reje og en goby. Kirurgen er desværre død

Er der nogen som har prøvet sådan et par? Da jeg smed dem i efter ca 1-1½ times afklimatisering, var rejen og gobyen samme sted. Rejen stak snuden ind i mellem stenene, så jeg kun kunne se rumpetten på den. Jeg gik så i seng, da det var blevet vældig sent og lyset var 99% slukket.
Gobyen har fundet sig et sted nu, hvor den gemmer sig i "fuld offentlighed". Dvs den ligger under en sten, som ligger meget tæt på ruden. Der er dog ikke rigtig noget sand der hvor den ligger. Men rejen har jeg ikke set skyggen af. Hverken et lig, en levende eller noget. Nogen som ved, om sådan en reje gemmer sig rigtig godt i lang tid? Jeg håbede jo den ville grave sig ned et sted, hvilket også er hvorfor jeg har fyldt ekstra sand i akvariet, et sted hvor jeg håbede de ville flytte ind. Rejen lignede denne type:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Shrimp.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg er lidt ærgerlig over de ikke er sammen. Hvis rejen er død, kan man så købe en anden reje som måske kunne "team-up" med gobyen? Det er lidt frustrerende slet ikke at vide, om det bæst er i live eller ej!