Kunne din acropora ikke være en grøn staghorn?
Tak skal du have Peder, det er dejligt at hørepederrevnørd skrev:TÆSKEFLOTTE PICS af sunde koraller Niels
Mht dine alger - du har ikke tilfældigvis 0 i Po4 ?
mvh
Peder
FedtWiinberg skrev:Fik jo lidt nyt hjem idag, eller dvs. meget nyt hjem. Så min balje ligner et stort flyttekaos lige pt.Venter på nogle fragplugs og noget reefbond, så der kan komme ordenligt styr på det hele. Som det er nu, står alting løst, og det begrænser jo mulighederne for placering gevaldigt.
Tilført i dag:
Røde palys
Diverse skiver
Montipora Digitata (muligvis lilla)
Montipora plade
Seriatopora
Euphyllia
Fungia
Og diverse skiver og polypper der pt. ligger i sumpen.
Haha, gid det var så velpederrevnørd skrev:Fedt![]()
Husk billeder,når du er færdig - har du vundet i Lotto![]()
Mvh
Peder
Tak skal du havedyne skrev:Fuck lækkere billeder
Det er aldrig at gå af vejen afWiinberg skrev:Haha, gid det var så velpederrevnørd skrev:Fedt![]()
Husk billeder,når du er færdig - har du vundet i Lotto![]()
Mvh
PederLad os bare sige, at jeg faldt over et meget fordelagtigt tilbud
Jeg glæder mig også som en sindsyg til at den er faldet til. Den er pæn, jo da, men den har potentiale til at blive rigtig smukKewin skrev:Den er fandme lækker den Seriatopora!
Ser godt ud og fede billeder!
Måske. Jeg har søgt og læst alt hvad jeg kunne finde, men det er mest hos ferskvandsfisk at jeg finder resultater. Og så vidt jeg kunne læse mig frem til, så er prognosen ikke god når først fisken ligner en badebold.PoulD skrev:Hvis de der hvide tråde du skriver om er afføring, kan det måske også være indvortes parasitter.
I så fald kan det måske behandles med medicin.
Tak for linket Poul, det ser ud til at være god læsning. Den må jeg tygge mig igennem efter 1864PoulD skrev:Det behøver vel ikke være så underligt, hvis der er nematoder i baljen. Kan måske tænkes den gamle klovn har dem men er blevet resistent En nyankommen fisk i baljen vil altid være bare en lille smule stresset og et nemt offer for parasitter.
Se næsten i bunden af siden under overskriften "internal roundworms": http://www.chucksaddiction.com/disease.html" onclick="window.open(this.href);return false;