vidundercoral slipper sin fod+ mere kaos

Forum for snak om alle typer koraller.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: vidundercoral slipper sin fod+ mere kaos

Indlæg af Carsten »

pederrevnørd skrev:Carsten

Jeg starter med at skrive ENIG med dig, og det er jeg stadig.

Men et produkt jeg ikke kender ryger på 'listen' af ubekendte faktorer - som dig tror jeg der er flere faktorer der spiller ind

Mvh
Peder
Det er vi så enige om.
Undrer mig lidt over at der ikke er en afbildning af produktet men kun en beskrivelse.

Mikki: Hvor har du købt det??
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

Synes der er alt for mange ukendte faktorer.
Vi ved Mikki har forøget sit flow.
Vi ved han er begyndt at tilsætte Sango Nutri komplet, men vi ved ikke om det er 2,5 mL om dagen eller 5 eller . . ..
Vi ved han er begyndt at bruge et tilsyneladende kraftig PO4 reducerende stof.
Vi ved ikke hvor meget P04 der var i baljen inden dette blev igangsat
Vi ved ikke hvor meget PO4 der er i baljen nu.
Alle de 3 ting der er iværksat kan hver især ændre ganske ret meget på forholdet mellem C, N og P. Til sammen kan de måske forrykke balancen helt vildt. Vi ved intet om hvordan dette forhold var hverken før eller efter.
I sammenhæng med de 2 andre ændringer tror jeg også som Peder og flere andre, at problemet meget vel kan være en for hurtig og/eller for stor reduktion af P, men vi famler jo i blinde.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

@Carsten: Det har været på markedet i omkring 3 år. Du kan se et billede af det her http://www.advancedaquarist.com/blog/po ... e-removers" onclick="window.open(this.href);return false;
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesper ØH
Reactions:

Indlæg af Jesper ØH »

Ja eller her.
http://www.decocean.dk/shop/search/1/po4x4" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg holder mig nu stadig til mit første udsagn.
Besvar

Tilbage til "Koraller generelt"