Advarsel, lang tråd!
http://www.reef2reef.com/forums/large-a ... -reef.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg er enig, men Glenn(DSR) er meget imod dem - sikkert fordi de er konkurrenter.Wiinberg skrev:Nej der ville jeg måske nok kombinere det med målinger hos f.eks. Triton. Det ville i mine øjne give mere mening, og en større sikkerhed.
Mads det er ikke en holdning, men blot for at du er doven heheStarF skrev:det skal nok blive posted.. er da selv lidt spændt på resultatet og se om min holdning til vandskift holder
Samme som triton, til at justere salt balancen med. Det er en ren salt, der ikke indeholder en masse spor elementer, lige som tritons eget salt.kenneth olsen skrev:Jeg forstår det ikke helt.... han køre med sit egen hjemmeblandet salt.. men har ikke lavet vandskifte i 10 år??? Hvad bruger han saltet til ?
Det kan jeg jo så heller ikke benægteAndersBoerglum skrev:Mads det er ikke en holdning, men blot for at du er doven heheStarF skrev:det skal nok blive posted.. er da selv lidt spændt på resultatet og se om min holdning til vandskift holder