[video][/video]
Husk HD selv om det er mobilkvali

De er slet ikke så dummetoni skrev:Tak Peder![]()
Det er dog irriterende hvordan de bliver med at svømme tæt på glasset og tigge efter mad. De er vel bare forkælet
Forhåbentligvis ikke min vægt og tunge skridt der tiltrækker dempederrevnørd skrev:toni skrev:Tak Peder![]()
Kan selvfølgelig oz bare skyldes at mine skridt er en del tungere
Tak Peder.pederrevnørd skrev:Søde Toni,
Jeg ER helt sikker på at vores fisk kan genkende oz - og nu må vi hellere stoppe med at skrive om "skridt" ellers spammer Poul tråden![]()
Tak for pæne ordMic4700 skrev:Super flot og gennemført , flotte farver
Tak PoulPoulD skrev:Det er bare så flot Toni.
Mine fisk, især kirurgerne, er heller aldrig i tvivl om hvor den mærkelige store hvide haj som kommer med mad, befinder sig. Vores balje har 3 sider fri, og jeg bliver "stalket" lige meget på hvor jeg går hen.
PS: Gætter på du også sidder og hygger dig over hvordan Peder kan slå vejrmøller og omtrent slå knude på sig selv i et håbløst forsøg på at lave en feberredning af sin klodsede bemærkning om tunge skridt.
Tusind takGulkan skrev:Virkelig en af de flotteste baljer her på forummet.dybt misundelig!
crazy seahorse skrev:Meget smukt akvarie Toni.
Jeg er meget imponeret over den smukke olivenkirurg.
Jeg tror ikke der er andre på forum, som har en der er så udfarvet som din. Jeg mindes ikke at have set det i hvert fald.
Erik
Tak Peder. Det er ved at give gas på væksten nu. Det er dejligtpeder skrev:Fantastisk rev!!!
Tak Kennethkenneth olsen skrev:Hejsa Toni! Ser bare rigtig godt ud! Kan se at Der er en blå aftrækker i baljen... Opføre den sig ordentligt? Vi blev også fristet og købte en... Indtil videre er den duks i klassen og opføre sig eksemplarisk!
Jeg aftager den gernetoni skrev:Tak Peder. Det er ved at give gas på væksten nu. Det er dejligtpeder skrev:Fantastisk rev!!!![]()
Tak Kennethkenneth olsen skrev:Hejsa Toni! Ser bare rigtig godt ud! Kan se at Der er en blå aftrækker i baljen... Opføre den sig ordentligt? Vi blev også fristet og købte en... Indtil videre er den duks i klassen og opføre sig eksemplarisk!![]()
Den blå aftrækker rører ikke noget end at den sviner mere end den største fisk. Så tror jeg fanger den og giver den væk snart så bliver der ikke så meget fyld i baljen. Men den har intet rørt. Heller ikke rejer
Tak Nielsnielsk skrev:Nøj hvor ser det godt ud!! Overvejer kortvarigt ikke at holde kejsere når jeg ser dine zoa og lps se så skide godt ud...
Tak skal du havehellfish skrev:Alt står godt nok knivskarpt! Det er virkelig godt arbejde! Hvad er dine parametre?
Tusinde tak, er også super glad for det. Specielt om aftenen når alt bliver selvlysende. Finder det meget fascinerendejahn skrev:Ser super flot ud
Det går stille fremad, skulle bare ryddes lidt ud først. Men den kommerdyr200 skrev:Hvordan går det med butik planerne ?
Tak tak pedepederrevnørd skrev:Me like mak mak
Lyder som opskriften på en god fredagpederrevnørd skrev:For sent, det er fredag aften, og jeg har fået min hygge middag med konen og god rødvin
God weekend
Kh
Peder