Anders, så må jeg hellere finde en anden

Nej, der er nåleventil. Den sidder yderst til venstre, den sølvfarvede knap.TOSTRA skrev:Ja, jeg har også kigget på de pH monitors. Det bliver nok sådan en, jeg køber.
Manometeret du linker til mangler en nåleventil, gør det ikke?
Ja med sådan et lille akvarie er du nok nød til ikke at åbne helt op for nåleventilen da der vil slippe for meget co2 ud inden magnet ventilen kan nå at lukke. Normalt har man jo den bare stående helt åbent og så klarer magnet ventilen hvor meget der skal i baseret på data fra probenTOSTRA skrev:Ja, jeg har også kigget på de pH monitors. Det bliver nok sådan en, jeg køber.
Manometeret du linker til mangler en nåleventil, gør det ikke? Hvis man åbner for ventilen sender den vel en kæmpe mængde CO2 op i reaktoren, og det duer ikke rigtig i så lille et akvarie...
Men regn med at der kommer moms på og toldgebyrTOSTRA skrev:Bliver det da billigere, hvis de har det i et UK varehus?
Er det noget, de vil få?
Men ja, det er jo faktisk ret billigt. Jeg kan få de to for lige under 900,- med transport...
Så har du været heldig.TOSTRA skrev:Carsten, når de nu sender det som en gave, kommer der så stadig told osv. på?
Jeg har da bestilt mange ting fra Hongkong på ebay, så er blevet sendt som en gave, og de er kommet helt smertefrit frem.
Jeg har bla. lige købt en ny bue til min cello.
Den virker heller ikke altid, der udtages en god del stikprøver derinde, så forvent at betal told osv. og bliv glad hvis du slipper.Bingocaller skrev:Du kan evt. prøve at få dem til at skrive værdien ned istedet - den med gave falder de sgu ikke for
Nixs alt over 75 kroner skal du betale moms af. Og tolderne er hamrende ligeglade med om der står gave på eller ej.TOSTRA skrev:Ja, men gaver skal man da først betale for, hvis de er mere end 1500,- værd, ikke?