hvide pletter på finnerne.
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 5330 Munkebo
- Saltvand siden?: 2013
hvide pletter på finnerne.
Hej.
Er der nogen der muligvis kan forklarer mig om det er en parasit eller lign. der er på nogle af mine fisk finner,det er ligesom nogle små hvide pletter der sidder på finnerne,ved ikke om det er noget der betyder noget,men syntes ikke at jeg har observeret disse før,men er der nogen der har gode ideer,evt. med til hensyn af behandling ? mvh. Erik
Er der nogen der muligvis kan forklarer mig om det er en parasit eller lign. der er på nogle af mine fisk finner,det er ligesom nogle små hvide pletter der sidder på finnerne,ved ikke om det er noget der betyder noget,men syntes ikke at jeg har observeret disse før,men er der nogen der har gode ideer,evt. med til hensyn af behandling ? mvh. Erik
- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2012
Re: hvide pletter på finnerne.
Kunne umiddelbart godt lyde som parasitter ... Prøv at tage et billede .
Hvad med på selve kroppen, hvis du kigger godt efter ? Hvis det ligner små "sukker-korn", så er den gal ..
Vedhæfter lige et Gammelt billede af en palet som var meget hårdt ramt. ..
Hvad med på selve kroppen, hvis du kigger godt efter ? Hvis det ligner små "sukker-korn", så er den gal ..
Vedhæfter lige et Gammelt billede af en palet som var meget hårdt ramt. ..
Morten
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 5330 Munkebo
- Saltvand siden?: 2013
Hej.
Heldigvis ser det slet ikke så galt ud som på dit billede,det er "kun" nogle ganske små pletter og de sidder kun på finnerne,endnu da, de er på de nye fisk jeg købte i Horsens dyrehandel for 14 dg. siden,har læst det måske kan komme af stress,så måske skal jeg lige se tiden lidt an,inden jeg griber til alvorligere ting.tak for svaret.mvh. Erik
Heldigvis ser det slet ikke så galt ud som på dit billede,det er "kun" nogle ganske små pletter og de sidder kun på finnerne,endnu da, de er på de nye fisk jeg købte i Horsens dyrehandel for 14 dg. siden,har læst det måske kan komme af stress,så måske skal jeg lige se tiden lidt an,inden jeg griber til alvorligere ting.tak for svaret.mvh. Erik
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Du tænker sikkert på denne Mark. Det ser noget anderledes ud, og er ikke rigtig en parasit men en virus:Bingocaller skrev:Hvem var der for nyligt havde en gul kirurg med en hvid parasit på halen?
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=6&t=69725" onclick="window.open(this.href);return false;
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Præcis poul!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...