Jeg gad godt vide hvor tyk den magnet holder er, der skal side udvendig, kunne være rart hvis den kunne erstatte mine 2 tunze pumper, men akvariet står op imod en væg, og der er vel 3-4cm at gøre godt med.
Har netop lige været inde og se den live hos Carsten! Der er godt nok blæs på når der bliver skruet op! Hold da fest... Det var lige før fiskene i koraløen blev trykket flade mod glasset i modsatte ende!
Dog var lydniveauet alt for højt til mig (når der blev skruet op!), men som Carsten rigtig nok siger, så er det jo en prototype.. Lydniveauet skulle gerne være mindre på dem der kommer i handlen.
Og nu sidder i nok og tænker .. Hvorfor tog du ikke lige en video af den! Men jeg kan sige at jeg spurgte om jeg måtte tage en video af den og lægge op på forum, men desværre nej. Carsten måtte vist ikke lægge videoer ud af den.. Så vidt jeg forstod! Så folket må suse ind forbi..
MoG skrev:Har netop lige været inde og se den live hos Carsten! Der er godt nok blæs på når der bliver skruet op! Hold da fest... Det var lige før fiskene i koraløen blev trykket flade mod glasset i modsatte ende!
Dog var lydniveauet alt for højt til mig (når der blev skruet op!), men som Carsten rigtig nok siger, så er det jo en prototype.. Lydniveauet skulle gerne være mindre på dem der kommer i handlen.
Og nu sidder i nok og tænker .. Hvorfor tog du ikke lige en video af den! Men jeg kan sige at jeg spurgte om jeg måtte tage en video af den og lægge op på forum, men desværre nej. Carsten måtte vist ikke lægge videoer ud af den.. Så vidt jeg forstod! Så folket må suse ind forbi..
Gad vide hvor mange små frags du fik af Carsten, for at skrive det herinde?
Nicklossi:
ja jeg fik et gavekort der hed "Tøm butikken på 10min", hvor jeg bare kunne rive ned fra hylderne!!!
Nej er skam ikke blevet "bestukket" med noget, men da der er pænt mange der næsten har haft en lille fjeder på i deres eufori over den pumpe, tænkte jeg at det var relevant at dele min oplevelse i denne tråd... Nu når den langt om længe kunne opleves live..
Tidligere i tråden korrigerede jeg Carsten ifbm StarF(Mads) spurgte til de udvendige magneter.
Imidlertid har Carsten ret - de magneter jeg har modtaget er væsentlig tyndere(og mindre kraftige) end produktionsmodellen. Ses tydeligt på brochurer etc.
Og har idag selv skiftet magneterne til nogle kraftigere - pumpen er simpelthen for kraftig til de tynde prototype(gratis) magneter.
men da der er pænt mange der næsten har haft en lille fjeder på i deres eufori over den pumpe, tænkte jeg at det var relevant at dele min oplevelse i denne tråd.
charlie saltvand skrev:men da der er pænt mange der næsten har haft en lille fjeder på i deres eufori over den pumpe, tænkte jeg at det var relevant at dele min oplevelse i denne tråd.
Klasse Morten!
+ 5
Charlie
Jeg var blevet mere overrasket hvis du havde en anden holdning, så dit indlæg er jo ligegyldigt, da dine holdninger er meget åbenlyse for alle, der bare følger en smule med på forumet,
men selvfølgeligt har du ret, til at have dine meninger.
charlie saltvand skrev:men da der er pænt mange der næsten har haft en lille fjeder på i deres eufori over den pumpe, tænkte jeg at det var relevant at dele min oplevelse i denne tråd.
Klasse Morten!
+ 5
Charlie
Jeg var blevet mere overrasket hvis du havde en anden holdning, så dit indlæg er jo ligegyldigt, da dine holdninger er meget åbenlyse for alle, der bare følger en smule med på forumet,
Hvad er det du er ked af, Benny?
Som jeg læser det, så synes Charlie bare at det er fedt, at MoG fortæller om mødet med Maxspect pumpen.
Jeg er også lige på bar bund der...? Charlie morede sig tilsyneladende blot over hvad der stod.. Sådan som jeg lige læser det.. Der er da intet ondt i det?
Klasse Morten!
+ 5
Charlie
Hvad er det du er ked af, Benny?
Som jeg læser det, så synes Charlie bare at det er fedt, at MoG fortæller om mødet med Maxspect pumpen.
Jeg er skam ikke ked af noget men Anders, du skal læse det som Charlie, ikke tog med i sit indlæg, det er det der er det vigtige.
Skal man ud i at læse mellem linierne, som er det jeg forstår du hentyder til, så er det vist nogle heftige analyse og fortolkningsevner man skal besidde.
Er der noget konkret så tag pr PB og få renset luften - det andet hører sig til i folkeskolen.
Maxspect har skrevet til mig i dag, vedr. levering af Gyre. De første pumper sendes ud fra fabrikken 29/9-14. Derefter sendes der 1000-2000 ud om ugen. Jeg skriver her igen, med det samme min leverance ankommer i butikken.
Skulle lige til at spørge om det samme ... Men mon ikke prisen først kommer når Updaten kommer med at pumperne er ankommet til butikken...?
Et eller andet sted , så er det lidt underligt synes jeg, at max-spect holder prisen så hemmelig så lang tid..? Måske det bare er mig, men kan ikke se noget formål med at de ikke vil have at deres forhandlere løfter sløret for prisen .. men spændende bliver det da..