jeg ved godt det er svært at beskrive hvor svær en koral er at holde, men... jeg håber i vil prøve!

Først...
Hvor skal de stå... i mit akvarium, selvfølgelig, men mit akvarium er nu 7 mdr gammelt. det er en rumdeler, på ca. 500 liter.
der er LED over, Pacific Sun "Triton" (9 kanals) X 2 (så vil sige der er GODT smøk på. Akvariet er 60 cm fra bund til overflade!
der er pt ingen fisk i, men der kommer, og de bliver alle reef safe!
jeg fodrer IKKE aktivt!!
jeg kan godt overfodre lidt, så korallerne kan fange lidt frostfoder (tø det op i noget vand og hælde i vandet så det kommer godt rundt), eller fodre med flydende koral foder eller lign. men ingen fodring med pippette osv. vil gerne have et nemt akvarium at holde da min kære far skal passe det en imellem!
der er både steder med meget strøm, mellem og lidt strøm, og MEGET lys, mellem lys og lidt lys, samt stenpladser og sandbund!
jeg har kigget på saltvandswikien'en og reeflex og søgt på Google, men vil egentlig gerne spørge her inde også, bare for at være sikker... håber det er i orden!

Fungia?
Sabellastarte (rør orm)?
Tridacna derasa (jaja ikke en koral

Scolymia?
Lobophyllia?
Goniopora? (har hørt de er UMULIGE, men at der findes nogle der ikke kræver fodring??)
Acanthastrea?
Håber i vil hjælpe. det er som sagt ikke en pasningsvejledning jeg kigger efter, men om de kan klare sig uden aktiv fodring, og tror du jeg vil kunne holde dem, er ikke super erfaren, men stadigvæk i den grønnere ende!

Tak!