Min pc sprang så i luften og jeg købte mig en ny bærbar pc ( windows ) Den vil ikke installere programmet, den skriver at der mangler filer - så har vi prøvet på mixbiks windows computer - den vil heller ikke installere programmet.
Jeg har også prøvet via en mac book - der blev det installeret og jeg prøvede reset af software - for i fremtiden at kunne køre lamperne over telefonen - Det ville lamperne gerne - men de ville ikke indlæse ny software - med det resultat at mine lamper nu kører i automode på 10000 kelvin og 70% og jeg har monteret tændogsluk ur

Jeg har mailet mange gange med polakkerne og de svarer også fint tilbage at det kan de ikke forstå og der er noget galt med de pc´er jeg har prøvet ( 3 forskellige )
Er der nogen i Østjylland som kører med PS og har progammet installeret - og som måske kunne lokkes forbi - eller ville udlåne deres pc kortvarigt - mod kompensation naturligvis

Eller er der nogen IT folk herinde på forum som måske kan fortælle en it-forstening som mig wtf jeg gør galt
Jeg er træt af at se mine fisk og koraller i gult lys