Fik 20 extra turboer i dag samt 3 stk Tux'er, de 4 jeg har er alle forskellige på hver deres måde og må erkende at det er et herligt dyr

"fordelen" med trådalgerne er jo så klart at jeg nu ved strømforholdene i området... jubiiiiii

Tak ThomasThomas fra Stockholm skrev:Tak Peder,
Naturligvis må du det, jeg holder et ekstra øje og tager mange billeder til tråden om det kan bruges
Jeg skal "male" altanen med olie (med pigment), det er bare 110 m^2 og 16 meter stakitpederrevnørd skrev:Haven og øl, det lyder hyggeligt
Hermed linket
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=1&t=63793" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh
Peder
Tak for "advarslen", jeg har tidligere været en stor forekæmper for kalkalger men det er gået lidt ned efter jeg er begyndt at samle LPS da stenene jo skal overvokses med netop LPS og ikke kalkalgerEmils Far skrev:Hej Thomas har læst at tuxedo også spiser kalk alger, bare så du ved det, men en kanon alge spiser. Mvh Thomas Reenberg
God ide at få op min store Naso Vlamingi, den ser ud rigtig mæt, selv om den spytter ud 50% af alt den river løs, hvilket er helt OK med migMarkBruhn skrev:Ja op med de sultne fisk. Så skal de nok få spist godt af de alger.
Så klart Pederpederrevnørd skrev:Hej Thomas,
Synes du skal lægge de billeder ind i algetråden - og samtidig beskrive forskellen på hvorledes du har oplevet algeangrebet - alt afhængig af om det var indkørte ls eller andet.
Rigtigt godt budskab du har der, som kan hjælpe mange andre
Mvh
Peder
Haha - sjældent at 2 dage i Oslo er nok til at komme igennem den fase. Tror jeg faktisk ikke jeg har hørt førThomas fra Stockholm skrev:Ja OK, så kommer man hjem efter et par dage i Oslo og så har man misset hele trådalge fasen.
Nå så må jeg vel i gang med det sidste limeri
Jeg tror du får svært ved og finde artikler som omhandler dette emne, det er mere eller mindre ren religion. Og om hva folk tror på.Thomas fra Stockholm skrev:Har i dag ledt efter nogle artikler der handler om udpræget brug af UV-C, det gode, det onde. Men har ikke rigtig fundet noget ud over http://www.peteducation.com/article.cfm ... 4&aid=2855" onclick="window.open(this.href);return false;
Er der andre der ligger inde med viden om specielt ulemperne ved at bruge UVC 24/7.